Ta strona wykorzystuje cookies. Jeżeli zdecydują się Państwo kontynuować jest to równoważne z wyrażeniem zgody na wykorzystywanie cookies. W każdej chwili można zmienić ustawienia cookies klikając w ten link.

SOS Wioski Dziecięce

Ankieta satysfakcji Hays
Jak dbamy o poziom naszych usług

web_banner_600px_2.png

Od 2008 roku Hays regularnie bada poziom satysfakcji swoich klientów. Łącznie, we wszystkich 33 krajach, w których obecny jest Hays, ankiety wypełnia rocznie ponad 300 000 osób.

Klienci i Kandydaci o nas:


"Jestem zadowolona z usług świadczonych przez hays i profesjonalizmu konsultantów."
Kandydat, Kraków Listopad 2016


"Jestem zadowolony ze współpracy z Państwem. Wysoki poziom profesjonalizmu i zaangażowania jest wzorem do naśladowania. Tak powinni być obsługiwani klienci."

Klient, Warszawa Październik 2016


"Firma Hyas spełnia wszystkie nasze oczekiwania."

Klient, Trójmiasto Listopad 2016


"Usługi świadczone przez Hays są na najwyższym poziomie."

Kandydat, Warszawa Listopad 2016


"Uważam, że świadczą Państwo usługi wysokiej jakości i ciężko jest mi wskazać aspekty, które mogłyby je poprawić."

Kandydat, Warszawa Listopad 2016

Badanie dystrybuujemy drogą mailową, umożliwiając ich wypełnienie w dowolnym momencie, zarówno poprzez komputer jak i smartphona, czy tablet. Dane trafiają do dedykowanego badaniu programu, a wyniki analiz powstających z jego wykorzystaniem są dostępne jedynie dla naszej kadry menadżerskiej.

Ankieta skupia się na trzech głównych zagadnieniach: ogólnym poziomie satysfakcji, poziomie satysfakcji z poszczególnych elementów procesu oraz skłonności do polecenia naszych usług kolejnym osobom.

Szczegóły prezentujemy poniżej:


HPI_Zakres.png

Metodologia

Set the Standard

Kontakt