Skip to content
Hays - Recruiting experts worldwide
  1. Konto:
    Konto:

Wynagrodzenia w Polsce
I półrocze 2011

Administracja, HR, obsługa klienta

Płace na stanowiskach administracyjnych oraz w działach HR i call center pozostają na podobnym poziomie w porównaniu z analogicznym okresem w 2010 roku. Różnice wynagrodzeń wynikają ze złożoności struktury danej organizacji, stopnia odpowiedzialności i wielozadaniowości stanowiska, obszaru działania osoby na danym stanowisku. Wyższych wynagrodzeń można oczekiwać w firmie międzynarodowej, przy stanowisku łączącym kilka funkcji, np. z obszaru HR i administracji, o regionalnym zasięgu działania, np. w obszarze CEE. Zazwyczaj wyższa pensja oferowana jest również osobom ze znajomością kilku języków obcych. Przy doborze kandydatów, szczególnie na stanowiska do działów HR, pożądane jest bardzo dobre rozumienie procesów biznesowych w branży, którą reprezentuje dana firma. Oczekiwania kandydatów, analogicznie do oferty rynku, pozostają na podobnym poziomie w porównaniu z ubiegłym rokiem.

Przegląd płacowy Hays Poland, dywizja HAYS Office Support
Podane dane bazują na miesięcznych wynagrodzeniach PLN brutto (pełen etat)
Analiza przeprowadzona na podstawie danych z sześciu województw (I półrocze 2011)

Kliknij, aby powiększyć lub pobrać dokument (wersja PDF)

administracja_HR_obsługa_klienta_wynagrodzenia_2011_mini