Ta strona wykorzystuje cookies. Jeżeli zdecydują się Państwo kontynuować jest to równoważne z wyrażeniem zgody na wykorzystywanie cookies. W każdej chwili można zmienić ustawienia cookies klikając w ten link.

Ankieta satysfakcji Hays
Jak dbamy o poziom naszych usług

soswioski_e_840.png

Od 2008 roku Hays regularnie bada poziom satysfakcji swoich klientów. Łącznie, we wszystkich 33 krajach, w których obecny jest Hays, ankiety wypełnia rocznie ponad 300 000 osób.

Klienci i Kandydaci o nas:


"
Rekruter, z którym miałam do czynienia przekazywał informacje prawdziwe i dotrzymywał terminów oraz bardzo szybko reagował, co jest kluczowe i cenne w okresie, gdy znalezienie pracy jest koniecznością życiową. Cenne było też to, iż już na samym wstępie podano widełki wynagrodzenia, a nie jak to często bywa na samym końcu procesu rekrutacji. Rekruter każdorazowo udzielał feedbacku oraz oczekiwał na feedback po każdym stopniu rekrutacji i wykazywał się bardzo wysoką kulturą osobistą. Jest to poważne podejście do klienta - mam na myśli metodę Hays. Życzę by trzymać się tej drogi :)"

Kandydat, Gdańsk Maj 2017


"
Hays zrealizował dla nas trudny projekt, zarówno pod kątem czasu realizacji jak i dość złożonego profilu i nazych wymagań kompetencyjnych, wszystkie kandydatki były bardzo wysoko przez nas oceniane, jeśli chodzi o dopasowanie do profilu naszych oczekiwań. Również ze strony kandydatek dostałam bardzo pozytywny feedback nt. profesjonalizmu konsultanta Hays, jak i braku rozbieżności miedzy briefingiem Hays nt. roli, jak i tym co potem od nas usłyszeli, było to bardzo spójne, co jest rzadkością na rynku."  

Klient, Warszawa Maj 2017


"Firma Hays spelniła moje wszytskie oczekiwania. Profesjonalny i stały kontakt na wszystkich etapach rekrutacji to coś co bardzo sobie ceniłam we współpracy z Państwem. Nie mam żadnych dodatkowych oczekiwań." 

Kandydat, Warszawa Kwiecień 2016

  
"Uważam, że współpraca z Hays jest bardzo dobra, a im więcej współpracy tym bardziej rozumiemy czego oczekujemy od drugiej strony."   

Klient, Poznań Kwiecień 2017

   
"Jak dla mnie wszystko jest na najwyższym poziomie." 

Klient, Wrocław  Marzec 2017

Badanie dystrybuujemy drogą mailową, umożliwiając ich wypełnienie w dowolnym momencie, zarówno poprzez komputer jak i smartphona, czy tablet. Dane trafiają do dedykowanego badaniu programu, a wyniki analiz powstających z jego wykorzystaniem są dostępne jedynie dla naszej kadry menadżerskiej.

Ankieta skupia się na trzech głównych zagadnieniach: ogólnym poziomie satysfakcji, poziomie satysfakcji z poszczególnych elementów procesu oraz skłonności do polecenia naszych usług kolejnym osobom.

Szczegóły prezentujemy poniżej:

HPI_Zakres.png

Metodologia

Set the Standard

SOS Wioski Dziecięce

Kontakt