Blogi

RSS

Wpisy oznaczone tagiem marka pracodawcy .

Ogłoszenie o pracę to wizytówka pracodawcy, która może zarówno przyciągnąć, jak i zniechęcić kandydatów do udziału w rekrutacji. Dlatego tak ważne jest, aby dołożyć wszelkich starań, aby było ono jak najlepiej napisane. Jakich błędów nie należy popełniać, przygotowując ogłoszenie rekrutacyjne? Czego powinny unikać firmy? Pierwszym, bardzo ważnym krokiem w rekrutacji, jest przygotowanie...

00

W wyniku pandemii wiele firm przeniosło realizację różnorodnych procesów biznesowych do przestrzeni wirtualnej. Wyjątkiem pod tym względem nie były zadania wykonywane w ramach strategii zatrudnienia, m.in. poszukiwanie nowych pracowników. Rekrutacje prowadzone zdalnie na dobre zagościły w wielu firmach i przestały być nowością dla kandydatów. Chociaż procesy prowadzone online niosą za sobą...

00

Obok ambitnych planów rozwoju firm, rosną ich wyzwania w rekrutacji. Coraz większy odsetek organizacji mierzy się z trudnościami w pozyskiwaniu pracowników. Główną przyczyną jest niedobór kandydatów - dopasowanych zarówno pod względem osobowościowym, jak i wobec określonych wymagań. W jaki sposób pracodawcy mogą kształtować wrażenia kandydatów, aby zwiększyć szansę na sukces w rekrutacji.

00

Istnieje wiele form budowania marki pracodawcy na rynku, poprzez które pracodawca może wdrażać swoją strategię komunikacji z kandydatami. Jednym ze sposobów na przyciągnięcie kandydatów i zaprezentowanie się jako wartościowy pracodawca, jest dobrze przeprowadzony proces rekrutacji.

00

Feedback to informacja zwrotna udzielona kandydatowi, który uczestniczył w rekrutacji. Powinien pojawić się zawsze, lecz zdarza się, że nie otrzymują go nawet kandydaci uczestniczący w zaawansowanym etapie rekrutacji. Czy feedback jest postrzegany jako mało istotny element procesu?

00

W sytuacji, gdy trudy i koszty rekrutacji zachęcają firmy do poszukiwania pracowników, którzy zwiążą się z nią na długie lata, niezbędnym staje się skonstruowanie przejrzystego i zrozumiałego EVP – unikalnej propozycji firmy skierowanej do pracowników i kandydatów. Dlaczego warto?

00

Na podstawie informacji uzyskanych podczas rekrutacji wybrany zostaje najlepszy kandydat. Warto jednak pamiętać, że aplikujący też dokonuje oceny organizacji, aby zdecydować czy oferta spełnia oczekiwania. Każdy ceni sobie otwartą komunikację, więc szczerość powinna być obustronna.

00

Od kilku lat na znaczeniu zyskują terminy employee satisfaction i candidate experience. Pracodawcy dostrzegają rolę, jaką w rozwoju firmy odgrywa zaangażowanie oraz komunikacja. Coraz częściej mówi się również o employee relations, czyli budowaniu pozytywnych relacji w firmie.

00

Kryzys zaufania jest niebezpieczny w biznesie, ponieważ źle wpływa na komunikację i współpracę między ludźmi. W konsekwencji rosną koszty i spada zaangażowanie. Tymczasem zaufanie często nie dotyczy samego człowieka, ale poszczególnych jego zachowań lub sposobu podejmowania decyzji.

00

Bez względu na to, czy w firmie powstaje nowe stanowisko, czy potrzebne jest zastępstwo dla dotychczasowego pracownika – organizacja staje przed wyzwaniem zatrudnienia nowej osoby. Każdy pracodawca dąży do pozyskania utalentowanego kandydata, który odpowie na oczekiwania i z łatwością zaaklimatyzuje się w nowej firmie. Warto jednak pamiętać, że coraz częściej to kandydaci przebierają w ofertach...

00

Wyświetlanie 1 - 10 z 10 rezultatów.

Szukaj pracy

Szukasz nowej pracy? Wyszukaj idealną ofertę lub skontaktuj się z jednym z naszych ekspertów.

Register a job

Jeśli chcą Państwo zlecić Hays rekrutację bądź realizację usług HR, prosimy o wypełnienie formularza. Po jego przesłaniu skontaktujemy się z Państwem w celu omówienia możliwości naszej współpracy.  

Contact us

Hays ma biura w całej Polsce. Skontaktuj się z nami, aby omówić swoje potrzeby w zakresie zatrudnienia.