Blogs

RSS

Entries with tag zarządzanie czasem .

Coraz większa liczba pracowników zmaga się ze skutkami pracy ponad miarę. Chęć skończenia projektu w jak najkrótszym czasie, presja ze strony menedżera czy wysokie ambicje i perfekcjonizm mogą przyczyniać się uzależnienia od pracy. Brak umiaru w pełnieniu swoich obowiązków zawodowych może być jednak bardzo destrukcyjny i prowadzić do wypalenia zawodowego. Po czym rozpoznać pracoholizm? Wysoka...

00

Praca zdalna jest coraz popularniejsza, a pierwsze doświadczenia w tym zakresie zdobywają kolejne firmy oraz ich pracownicy. Jednocześnie dla wielu osób wdrożenie się jest wyzwaniem, wymagającym wyrobienia nowych nawyków. Jednak bez względu na to, czy praca w domu jest dla Ciebie nowością, czy też nie, warto pamiętać o kilku zaleceniach, dzięki którym Twoja praca będzie skuteczna.

00

Zarządzanie czasem w pracy stanowi wyzwanie dla wielu pracowników. Zdarza się, że pomimo dobrych chęci, a nawet opracowania planu działań, na koniec dnia czy miesiąca, pewne ważne zadania pozostają niezrealizowane. To z kolei może skutkować nie tylko nadgodzinami, ale również stresem. Nie jest to sytuacja korzystna ani dla pracodawcy, ani dla pracownika. Jak odpowiednio planować czas pracy?

00

Job search

Looking for a new role? Search here for your ideal job or get in touch with one of our expert consultants.

Register a job

Trust us, we find the best candidates on the market

Contact us

Hays has offices across the whole of the Poland. Contact us to discuss your employment needs.