Pomoc

Pomoc
Najczęściej zadawane pytania (FAQs)

 

Zagadnienia ogólne:
Jeżeli podczas korzystania ze strony internetowej Hays pojawiają się problemy, poniżej znajduje się kilka przydatnych wskazówek, które mogą pomoć:

Sprawdź, czy używasz przeglądarki, która prawidłowo obsługuje naszą stronę. Zalecane przeglądarki: Google Chrome lub Edge lub Safari.

Upewnij się, że używana przeglądarka ma aktywne Cookies. (Dowiedz się więcej jak aktywować cookies).

Jeżeli korzystasz z komputera w pracy, sprawdź, czy Twoja firma nie ma ustawionych blokad lub pewnego rodzaju restrykcji na niektóre funkcjonalności. W celu uzyskania informacji skontaktuj sie z działem IT w Twojej firmie.

Dlaczego warto zarejestrować się na hays.pl?
Rejestracja online zajmuje nie więcej niż minutę i pozwala ustawić spersonalizowane wyszukiwania ofert pracy oraz skonfigurować powiadomienia o nowych ofertach - według wybranych kryteriów/branz/lokalizacji itp. Wystarczy wybrać odpowiednie ustawienia odnośnie ofert pracy, które Cię interesują, a będziemy przesyłać na Twoje konto powiadomienia o najnowszych ofertach spełniających wybrane kryteria (sektor, rodzaj stanowiska, lokalizacja).

Próbowałem/łam założyć konto, ale pojawił się błąd na stronie i otrzymałem/łam komunikat, iż podany przeze mnie adres email jest już zarejestrowany.
Ten adres email jest już używany. Spróbuj zalogować się ponownie lub załóż konto używając innego adresu email.

Chcę zresetować hasło na hays.pl
Aby zmienić/zresetować hasło kliknij "Zaloguj" na stronie głównej (w prawym górnym rogu). Otworzy się okno z danymi do logowania. Wybierz link "Nie pamiętasz hasła?" (dostępny pod polami do wprowadzenia loginu i hasła). Ta opcja zadziała tylko wówczas, jeśli masz zatwierdzone konto na hays.pl.

Nie dotarł do mnie mail potwierdzajacy utworzenie konta
Jeżeli posiadasz kilka różnych kont email upewnij się, iż wpisujesz poprawne dane. To brzmi jak coś oczywistego, ale często zdarzaja sie tego typu pomyłki.

Wiadomości wysyłane automatycznie czesto traktowane są jako SPAM. Sprawdź na swojej skrznce email foldery zawierajace SPAM lub wiadomości, które zostały zablokowane itp. Jeżeli wiadomość z hays.pl trafiła do któregoś z tych folderów, zaznacz wiadomości otrzymywane od nadawcy hays.pl jako bezpieczne, by nie zostały one umieszczone w SPAM-ie ponownie.

Jak edytować moje dane?
Jeżeli posiadasz konto na hays.pl, kliknij "Moje konto" - tam będzie możliwość wprowadzania zmian.

Używałem/łam ostatnio strony hays.pl, ale dziś pojawiły się problemy i niektóre strony nie wyświetlają się poprawnie.
Na stronach hays.pl były dokonywane ostatnio pewne zmiany, wprowadzane aktualizacje. Niezbędne jest wyczyszczenie tzw. pamięć podręczną - "cache". Sprawdź, w jaki sposób wyczyścić "cache".

Nie pamiętam swojej nazwy użytkownika (loginu) - jak mogę sie zalogować?
Twoim loginem/nazwą użytkownika jest zawsze adres mailowy podany podczas procesu rejestracji/zakładania konta.

Nie pamiętam hasła - jak mogę się zalogować?
Skorzystaj z linka "Nie pamiętasz hasła?" - na stronie do logowania.

Chcę usunąć konto i swoje dane ze strony hays.pl
Skontaktuj sie z nami, wypełniając Formularz kontaktowy lub wyślij email z informacją, iz chcesz, aby Twoje dane zostałuy usunięte na adres email: customerservice@hays.pl

Chcę usunąć powiadomienia o nowych ofertach pracy (Job Alerts)
Zaloguj sie na swoje konto i przy każdym ustawionym powiadomieniu (Job Alercie) jest opcja Edytuj lub Usuń. Wybierz opcję Usuń przy tych powiadomieniach, z których chcesz zrezygnować.

 

Kandydat - FAQs

Jak szukać ofert pracy?
Nasz wyszukiwarka ofert została udoskonalona, by ułatwiać odnalezienie właściwie dopasowanych ofert pracy. Teraz możesz wyszukiwać ogłoszeń po wybranych frazach/słowach kluczowych, nazwie stanowiska lub pełnionej funkcji, branży, numerze referencyjnym, lokalizacji lub odległości od wybranej lokalizacji. Możesz zapisywać swoje wyniki wyszukiwań oraz zapisać się do otrzymywania powiadomień o nowych ofertach pracy (Job Alerts) spełniających wybrane przez Ciebie kryteria.

Jak uzyskać lepsze wyniki wyszukiwania ofert pracy?
Uzupełnij wszystkie dane w naszej wyszukiwarce ofert pracy. Spróbuj poszukać ofert z innych branz lub profesji lub też rozszerz kryteria wyszukiwania. Spróbuj zmienić słowa kluczowe definiujące Twoje wyszukiwanie.

Jak aplikować na daną ofertę?
Jeżeli znalazłeś/łaś ofertę, która spełnia Twoje oczekiwania i chcesz na nią aplikować, możesz skorzystać z dwóch sposobów: zaaplikuj online (poprzez formularz aplikacyjny, załaczając Twoje CV) lub skontaktuj się z ekspertem ds. rekrutacji (znajdź najbliższe biuro HAYS Poland).

Jak znaleźć biura HAYS Poland?
Sprawdź, gdzie HAYS Poland ma swoje biura i skontaktuj się z naszymi ekspertami.

Szukam pracy zagranicą - czy HAYS Poland może mi w tym pomóc?
Oczywiście. HAYS Poland należy do Hays Group. Nasza grupa prowadzi działalność w 32 krajach na całym świecie. Znajdź oferty pracy w kraju, który Cię interesuje - rozpocznij wyszukiwanie od wybrania danego kraju na globalnej stronie Grupy Hays.

Mam problemy z załączeniem CV
Najczęstszym powodem problemów pojawiających się podczas wysyłania CV jest zły format lub rozmiar załączanego dokumentu. Upewnij się, że Twoje CV:
1) jest zapisane w jednym z formatów: .doc, .docx, .rtf, .txt
2) jest w formacie .doc, a nie .DOC
3) nie przekracza 2 MB

 

Pracodawca - FAQs

Jak znaleźć kandydatów?
Zapraszamy do kontaktu mailowego bądź telefonicznego z naszymi konsultantami ds. rekrutacji. Dane kontaktowe znajdują się na stronie Kontakt.

Jak zgłosić wolny wakat do obsadzenia?
Skorzystaj z formularza online, rejestrując wolny wakat, bądź skontaktuj sie z najbliższym biurem HAYS Poland.