For our Client, an international company located in Kraków, we are currently looking for candidates as Customer Care Specialist with English skills (min C1). In this job position you will be at the front line making every interaction memorable, enabling deeper relationships to strengthen position with Customers. In this department you’ll be able to use and develop your skills and knowledge, while working as part of an innovative and collaborative team.
Our requirements:
Knowledge of English C1/C2
Experience in the office environment as Customer Service will be an asset
Good communication skills, verbal and non-verbal
Customer-oriented, independent work
Success-oriented, open-minded, organised, resilient even in stressful situations
Team player and confident single performer
Your responsibility :
Responding to customer inquiries via phone ( answering inbound calls)
Resolve clients queries and problems
Work effectively to achieve all targets and results
Readiness to work from the office in Kraków
What we offer:
Competitive salary
Contract of employment
Private healthcare
Multisport Card
Office located in City Center- Kraków.
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361. #1150258
Kliknij tutajaby uzyskać dostęp do Polityki prywatności HAYS, która zawiera szczegółowe informacje na temat tego, w jaki sposób wykorzystujemy i chronimy twoje dane osobowe oraz Twoje prawa z tym związane.
podsumowanie
Rodzaj pracy
Stała
Branża/Sektor
Telekomunikacja
Lokalizacja
Kraków
Obszar specjalizacji
Business Services
Nr ref.:
1150258
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Skontaktuj się z konsultantem
Skontaktuj się Katarzyna Skorupska, Konsultant odpowiedzialny za tę rekrutację, znajduje się Kraków