For our Client, an international company located in Kraków, we are looking for Executive Assistant.
Within this position you will be responsible for Business Management activities such as coordination of internal documentation (presentations, meeting preparations), reviewing of monthly financial reporting, preparation of board meetings, managing formal communication and support in local projects and events. You will be supporting travel arrangements to Country Head, Head of HR and Head of Operations, scheduling meetings and managing their calendars. Your duties will also include supporting other office activities, coordinating vendors, internal communication and supporting employees.
We are looking for Candidates with fluent English. Previous experience on a similar position is also required. An ideal Candidate should have very good interpersonal, communication and time management skills.
Our Client offers a unique opportunity to gain professional experience in international environment within interesting industry and great possibility of further development. Stable job in a team of professionals, attractive salary and employee’s benefits are also included.
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361. #1144525
Kliknij tutajaby uzyskać dostęp do Polityki prywatności HAYS, która zawiera szczegółowe informacje na temat tego, w jaki sposób wykorzystujemy i chronimy twoje dane osobowe oraz Twoje prawa z tym związane.
podsumowanie
Rodzaj pracy
Stała
Branża/Sektor
Bankowość & Usługi Finansowe
Lokalizacja
Kraków
Obszar specjalizacji
Administracja
Nr ref.:
1144525
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Skontaktuj się z konsultantem
Skontaktuj się Katarzyna Skorupska, Konsultant odpowiedzialny za tę rekrutację, znajduje się Kraków