Zapewnienie wsparcia w obszarze infrastruktury IT - w biurze Klienta w Krakowie
Konfiguracja oraz utrzymanie jednostek z systemami Windows i oprogramowaniem klienckim
Rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników (rozwiązywani zgłoszeń o zaawansowanym stopniu trudnośći)
Obsługa elektronicznych systemów zgłoszeń
Wsparcie aplikacji
Nasze wymagania:
2-3 lata doświadczenia w pracy w zespole wsparcia (np. II linia wsparcia)
Bardzo dobra znajomość systemu Windows 10 (pozwalająca na diagnozowanie i rozwiązywanie problemów)
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (C1) w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację oraz czytanie dokumentacji technicznej- warunek konieczny (praca w środowisku międzynarodowym)
Bardzo dobra znajomość MS Office
Znajomość Microsoft 365
Znajomość protokołu TCP/IP – umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów z konfiguracją sieci
Bardzo dobra znajomość Active Directory
Wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne (mile widziane)
Zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
Dobra organizacja czasu pracy, umiejętność pracy pod presją czasu
Umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
Ciekawą pracę w firmie będącej częścią międzynarodowej korporacji (u naszego Klienta)
Możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwoju zawodowego
Click hereto access HAYS Privacy Policy, which provides detailed information on how we use and protect your personal information, and your rights in relation to this.
Summary
Job Type
Permanent
Industry
Technologia & Usługi internetowe
Location
Kraków
Specialism
Technology
Ref:
1170975
Closing date
31 Jan 2023
job_desc_summary_legal_sentence
Talk to a consultant
Talk to Magdalena Okupinska, the specialist consultant managing this position, located in Tricity