Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży e-commerce/retail poszukujemy obecnie Kandydatów na stanowisko:
Księgowa/Księgowy.
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in. wprowadzanie faktur do systemu, księgowanie dokumentów finansowych oraz list płac, a także uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej. Ponadto, Księgowy/Księgowa będzie odpowiedzialny za potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami oraz zarządzanie komunikacją pomiędzy systemem bankowym, a systemem ERP.
Do aplikowania zapraszamy osoby z wykształceniem wyższym w obszarze ekonomicznym, minimum 2 letnim doświadczeniem na analogicznym stanowisku, komunikatywną znajomością języka angielskiego oraz praktyczną znajomością MS Excel. Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w prowadzeniu rachunkowości w branży e-commerce lub retail. Idealny kandydat powinien cechować się dokładnością i skrupulatnością, a także umiejętnością pracy zespołowej i pracy pod presją czasu.
Oferujemy zatrudnienie na podstawie umowy o pracę za naszym pośrednictwem z docelową długofalową współpracą w strukturach firmy Klienta, możlwość skorzystania z pakietu benefitów, a także pracę z biura na warszawskim Mokotowie. Po okresie wdrożenia możliwa będzie praca w trybie hybrydowym lub zdalnym.
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361. #1171059
Kliknij tutajaby uzyskać dostęp do Polityki prywatności HAYS, która zawiera szczegółowe informacje na temat tego, w jaki sposób wykorzystujemy i chronimy twoje dane osobowe oraz Twoje prawa z tym związane.
podsumowanie
Rodzaj pracy
Czasowa
Branża/Sektor
Sprzedaż detaliczna i dobra konsumpcyjne
Lokalizacja
Warszawa, Mokotów
Obszar specjalizacji
Finanse i Księgowość
Nr ref.:
1171059
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.