Securities operations officer

#pierwszapraca #bezdoświadczenia #angielski #francuski #french
Zaczynasz budować swoją ścieżkę kariery? A może chcesz spróbować swoich sił w korporacji? Nie wymagamy doświadczenia, jedynie język obcy i chęć do pracy :)

Dla naszego Klienta – międzynarodowej organizacji szukamy osób na stanowisko obsługi klienta. Jeśli mówisz płynnie po angielsku i francusku (B2), a rozmowy telefoniczne i mailowe nie sprawiają Ci trudności – zaaplikuj już dziś!

Twoje obowiązki:
  • Mailowe lub telefoniczne wsparcie klienta
  • Wprowadzanie danych do systemu

Czego oczekujemy:
  • Języka angielskiego na poziomie co najmniej B2
  • Języka francuskiego na poziomie co najmniej B2
  • Dyspozycyjności w pełnym wymiarze godzin
  • Chęci do pracy

Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Pracę hybrydową
  • Platformę kafeteryjną
  • Umowę o pracę

Zapraszam do aplikowania, by poznać więcej szczegółów oferty :)

Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361. #1168530
Kliknij tutaj aby uzyskać dostęp do Polityki prywatności HAYS, która zawiera szczegółowe informacje na temat tego, w jaki sposób wykorzystujemy i chronimy twoje dane osobowe oraz Twoje prawa z tym związane.

podsumowanie

Rodzaj pracy
Stała
Branża/Sektor
Edukacja & Szkolenia
Lokalizacja
Kraków
Obszar specjalizacji
Finanse i Księgowość
Nr ref.:
1168530

Skontaktuj się z konsultantem

Skontaktuj się Justyna Dobranowska, Konsultant odpowiedzialny za tę rekrutację, znajduje się Kraków
Hays, al. Pokoju 5

Telefon: 785504598

Podobne oferty pracy do Securities operations officer

  • Junior Cash Processing Specialist

    #cashprocessing
    Wroclaw
  • Junior Banking Consultant

    #bank # customer_service
    Kraków
  • Specjalista ds. inwestycji

    #inżynier #inwestycje #budownictwo
    Warszawa
  • Investment Specialist

    #investment #capital market #real estate #industrial
    Warszawa
  • Fund Trading Agent

    #fund trading agent#english#MS Office
    Kraków