Ta strona wykorzystuje cookies. Jeżeli zdecydują się Państwo kontynuować jest to równoważne z wyrażeniem zgody na wykorzystywanie cookies. W każdej chwili można zmienić ustawienia cookies klikając w ten link.

Hays Journal 12
Przegląd trendów oraz komentarzy dotyczących świata pracy

Hays Journal jest magazynem skierowanym do profesjonalistów, którzy zawodowo zajmują się rekrutacją i zarządzaniem kapitałem ludzkim. W najnowszym numerze koncentrujemy się na aktualnych trendach występujących na wciąż zmieniającym się rynku pracy.

intrapreneurship.jpg

Przedsiębiorca w korporacji

Wiele organizacji o ugruntowanej pozycji
na rynku konkuruje z nowymi firmami,
które oferują świeższe spojrzenie na biznes. Z drugiej strony, ambitni pracownicy korporacji pragną dalszego rozwoju, bez względu na zajmowane stanowisko. Czy kluczem do konkurencyjności jest wspieranie ducha przedsiębiorczości wśród pracowników?

intelligence.jpg

Inteligentne oblicze różnorodności

Postępująca globalizacja i ekspansja na nowe rynki sprawiają, że organizacje stale rozbudowują strukturę zatrudnienia. Mimo że trend zwiększa pożądaną różnorodność personelu, to również stawia przed pracodawcami nowe wyzwania. Artykuł wyjaśnia, dlaczego zrozumienie różnic kulturowych właśnie teraz zyskuje szczególne znaczenie.

fresh.jpg

Świeże spojrzenie

David Fairhurst jest profesjonalistą
z ponad 30-letnim stażem pracy, obecnie zajmującym stanowisko Dyrektora ds. HR globalnej sieci McDonald’s. W artykule wskazuje źródła swoich największych zawodowych inspiracji oraz wyjaśnia
swoją wiarę w to, że celem HR jednocześnie mogą być dobre wyniki
i wysoka satysfakcja pracowników.

purpose.jpg

Poczucie celu

Atrakcyjne wynagrodzenie i benefity pozapłacowe coraz częściej już nie wystarczają. Wielu pracowników oczekuje, że wykonywana praca i miejsce zatrudnienia będą zmieniać świat na lepsze. W jaki sposób organizacje mogą wzbudzać wśród pracowników wspólne poczucie celu i nadać ich działaniom większy sens?

 Zapraszamy do lektury. Publikacja dostępna jest w języku angielskim tutaj:

                                   pobierzPDF.png

Aby zamówić drukowaną wersję magazynu lub skomentować artykuł opublikowany w 12 numerze Hays Journal, prosimy napisać na adres email: haysjournal@hays.com