Business Development/Key Account Manager – partnerzy biznesowi/B2B2C

B2B, B2B2C, affinity, e-commerce, produkty finansowe

Dla nowoczesnej firmy działającej na styku nowych technologii i produktów finansowych prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Business Development/Key Account Manager – partnerzy biznesowi/B2B2C

Lokalizacja biura: Warszawa

Do najważniejszych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie:

  • pozyskiwanie nowych klientów/partnerów biznesowych (B2B2C), a następnie budowanie z nimi pozytywnych relacji, w szczególności z sieciami retail, firmami e-commerce, firmami telekomunikacyjnymi, dostawcami usług masowych, instytucjami finansowymi (np. banki, firmy leasingowe), dystrybutorami RTV/IT/AGD
  • zbudowanie własnego portfela klientów poprzez pozyskiwanie i utrzymywanie klientów biznesowych
  • generowanie leadów sprzedażowych
  • określanie preferencji, potrzeb i wymagań klientów oraz opracowywanie na ich podstawie odpowiednich ofert
  • przygotowywanie prezentacji sprzedażowych
  • utrzymywanie dobrych kontaktów z obecnymi partnerami
  • zawieranie umów z partnerami i negocjowanie ich warunków
  • sprzedaż programów ubezpieczeniowych i serwisowych partnerom korzystającym z narzędzi i systemów do sprzedaży na odległość poprzez zdalne kanały dystrybucji oraz call center i strony internetowe
  • badanie możliwości rynkowych i identyfikowanie rozwiązań o największym potencjale
  • odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych
  • bieżąca współpraca z pozostałymi działami firmy w celu przygotowywania oferty i wdrożenia nowego partnera
  • planowanie i koordynacja działań marketingowych B2B
  • podejmowanie współpracy z podmiotami zewnętrznymi, w tym dostawcami usług marketingowych i IT.


Firma oczekuje:

  • doświadczenia zawodowego w rozwoju sprzedaży w modelu B2B2C i/lub B2B do różnorodnych sektorów oraz wymiernych osiągnięć w pozyskiwaniu partnerów biznesowych/klientów firmowych i rozwoju współpracy z nimi – w szczególności z takimi firmami jak: banki, firmy leasingowe, firmy telekomunikacyjne, firmy e-commerce
  • doświadczenia przy sprzedaży kompleksowych rozwiązań, usług lub produktów B2B i pracy ze zróżnicowaną bazą klientów
  • umiejętność prowadzenia projektów szczególnie w obszarze wdrażania nowego partnera lub produktu/usługi
  • podejście win-win w kontaktach partnerami, nastawienia na szukanie rozwiązań
  • świetnych umiejętności komunikacyjnych, negocjacyjnych, prezentacyjnych, budowy solidnych relacji biznesowych oraz orientacji na cel
  • energii w działaniu, elastyczności, determinacji, wychodzenia z inicjatywą i umiejętności współpracy
  • przynajmniej dobrej znajomości języka angielskiego.


Znajomość programów ubezpieczeniowych, value-added services lub rozwiązań serwisowych, a także doświadczenie w nowych technologiach i integracjach systemowych będzie dodatkowym atutem.

Nasz klient oferuje :

  • ciekawą pracę pełną wyzwań i z dużą swobodą działania w przyjaznym i elastycznym środowisku pracy w międzynarodowej firmie oferującej innowacyjne, przydatne i proste rozwiązania
  • umowę o pracę z premią roczną
  • elastyczne podejście do czasu i miejsca pracy – hybrydowy model pracy
  • samochód służbowy z miejscem parkingowym
  • benefity pozapłacowe: prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie, karta Multisport, zajęcia językowe.


Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.


#LI-DNI
Kliknij tutaj aby uzyskać dostęp do Polityki prywatności HAYS, która zawiera szczegółowe informacje na temat tego, w jaki sposób wykorzystujemy i chronimy twoje dane osobowe oraz Twoje prawa z tym związane.

podsumowanie

Rodzaj pracy
Stała
Branża/Sektor
Ubezpieczenia
Lokalizacja
Warszawa
Obszar specjalizacji
Bankowość i Inwestycje
Nr ref.:
1182651
Data ważności
4 Jun 2024