Twoja następna firmaMiędzynarodowa firma specjalizująca się w serwisie urządzeń dźwigowych i systemów hydraulicznych dla przemysłu morskiego, offshore oraz przemysłowego.
Działa globalnie, oferując kompleksowe usługi w zakresie konserwacji, napraw, modernizacji i inspekcji żurawi, wciągarek, chwytaków, pokryw luków oraz innych urządzeń pokładowych. Firma zapewnia również dostawy części zamiennych, wsparcie inżynieryjne, projektowanie oraz usługi NDT (nieniszczące badania materiałowe). Jej zespoły serwisowe operują na całym świecie, obsługując statki, platformy wiertnicze i zakłady przemysłowe, a działalność opiera się na wysokich standardach technicznych, bezpieczeństwa i zgodności z przepisami branżowymi
Twoje następne stanowisko- Obsługa oraz wprowadzanie nowych zamówień do systemu
- Wyszukiwanie nowych dostawców komponentów oraz narzędzi potrzebnych do serwisu
- Kontakt z klientem zagranicznym celem potwierdzenia otrzymania zamówienia/doprecyzowania zapotrzebowania
- Ustalanie terminów dostaw
- Kontakt z dostawcami oraz negocjacje handlowe
- Zarządzanie stanem magazynowym oraz narzędziowym
- Współpraca z Service managerem oraz innymi działami Firmy
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?- Doświadczenia w obszarze zakupów dotyczących obszarów hydrauliki/mechaniki lub części zamiennych
- Bardzo dobrej znajomości j. angielskiego
- Otwartości na kontakt z klientem
Co powinieneś zrobić?Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
#LI-DNI