Customer Support z językiem hiszpańskim

Customer Support hiszpański
Dla naszego Klienta międzynarodowej firmy logistycznej, poszukujemy osobę na stanowisko Customer Support.
Zapewniaj pierwszą linię wsparcia technicznego dla użytkowników końcowych w zakresie oprogramowania, sprzętu i sieci. Twoim zadaniem będzie diagnozowanie problemów, udzielanie prostych instrukcji i eskalacja bardziej złożonych przypadków.

Główne obowiązki:
  • Odbieranie zgłoszeń i rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych związanych ze sprzętem, oprogramowaniem, drukarkami, sieciami, pocztą i dostępem do kont.
  • Wykorzystywanie instrukcji, checklist i wytycznych dostawców do rozwiązywania problemów.
  • Zbieranie informacji od użytkowników, rejestrowanie incydentów i aktualizacja statusów w systemie help desk.
  • Eskalacja nierozwiązanych lub złożonych problemów do wsparcia wyższego poziomu z pełnym kontekstem i opisem podjętych działań.
  • Udzielanie jasnych, krok po kroku instrukcji w sposób zrozumiały dla użytkownika.
  • Zarządzanie wieloma zgłoszeniami jednocześnie, dbanie o realizację SLA.
  • Wsparcie w zakresie resetów haseł, nadawania dostępu, onboardingu i offboardingu użytkowników.
  • Dokumentowanie znanych problemów i tworzenie artykułów do bazy wiedzy.
  • Instalacja podstawowego oprogramowania, konfiguracja urządzeń i wykonywanie rutynowych zadań konserwacyjnych.
  • Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i zgłaszanie potencjalnych incydentów.

Wymagania:
  • Wykształcenie min. średnie kierunkowe lub certyfikaty IT. Mile widziani studenci zaoczni.
  • Pierwsze doświadczenie wsparciu IT, obsłudze klienta lub pokrewnych obszarach. Staże lub projekty akademickie w IT są mile widziane.
  • Język angielski i hiszpański na poziomie min. B2
  • Podstawowa wiedza o sprzęcie komputerowym, systemach operacyjnych (Windows, macOS)
  • Znajomość podstawowych pojęć sieciowych (Wi-Fi, Ethernet, routery) mile widziana.
  • Umiejętność szybkiego uczenia się nowych narzędzi i procesów.
  • Dobre umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie.
  • Cierpliwość, empatia i nastawienie na obsługę klienta.
  • Umiejętność rozwiązywania problemów, dbałość o szczegóły i dobra organizacja pracy.

Oferujemy:
  • Umowę o pracę tymczasową via Hays na pełen etat.
  • Model pracy hybrydowy.
  • Nowoczesne biuro w centrum Krakowa.
  • Pracę w międzynarodowym środowisku.
  • Możliwość rozwoju w obszarze IT od podstaw.

Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
#LI-DNI
Kliknij tutaj aby uzyskać dostęp do Polityki prywatności HAYS, która zawiera szczegółowe informacje na temat tego, w jaki sposób wykorzystujemy i chronimy twoje dane osobowe oraz Twoje prawa z tym związane.

podsumowanie

Rodzaj pracy
Czasowa
Branża/Sektor
Logistyka & Łańcuch Dostaw
Lokalizacja
Kraków
Obszar specjalizacji
Logistyka i Zakupy
Płaca
Umowa o pracę tymczasową
Nr ref.:
1196636

Skontaktuj się z konsultantem

Skontaktuj się Agnieszka Dabrowska, Konsultant odpowiedzialny za tę rekrutację, znajduje się Kraków
Hays, al. Pokoju 5

Telefon: 669 909 789

Podobne oferty pracy do Customer Support z językiem hiszpańskim

  • Customer Service Representative

    obsługa sklepu, sprzedaż, obsługa klienta
    Warszawa
  • Customer Service Specialist with German/Italian

    German/ niemiecki/Italian/ włoski/ angielski/ English/ Customer/ B2B
    Warszawa
  • Junior Customer Service with Spanish

    customer service, order-to-cash, SAP SD, logistics, supply chain
    Warszawa7 000 - 9 000 PLN gross
  • Service Coordinator

    serwis, dzwigi,
    Gdansk
  • Customer Representative

    Customer, client, sap, Salesforce.
    Wroclaw/hybryda