Dyrektor / Dyrektorka Hotelu

Dyrektor hotelu
Dla naszego klienta, właściciela atrakcyjnego butikowego hotelu w Warszawie szukamy osoby na stanowisko Dyrektor/ka Hotelu

Cel stanowiska
Dyrektor / Manager Hotelu odpowiada za całościowe prowadzenie niezależnego hotelu miejskiego w Warszawie, z jasnym priorytetem na:
  • osiąganie założonych planów przychodów i zysków hotelu
  • zdyscyplinowaną politykę cenową
  • wysoki standard obsługi i zadowolenia gości
  • kompleksowe zarządzanie zespołem i obiektem
  • partnerską współpracę z właścicielem

Główne zadania i odpowiedzialności
  • Wynik finansowy i P&L
  • Przychody, sprzedaż i Revenue Management
  • Operacje hotelowe
  • Zarządzanie niewielkim zespołem, tworzenie kultury współpracy
  • Raportowanie do właściciela hotelu

Oczekiwania związaną z tą rolą:
  • Minimum 3–5 lat doświadczenia na stanowisku Managera Operacyjnego w hotelu miejskim (midscale/upper midscale lub podobnym).
  • WARUNEK KONIECZNY: udokumentowane doświadczenie w sprzedaży B2B w hotelach, w tym praca z klientem korporacyjnym, negocjowanie umów corporate/MICE/grupowych oraz współpraca z działem sprzedaży przy RFP i przetargach.
  • Doświadczenie w zarządzaniu pełnym P&L – budżet, GOP, EBITDA, EBITDAR.
  • Mile widziane doświadczenie na rynku warszawskim lub innym dużym, konkurencyjnym rynku miejskim.
  • Aktywne zarządzanie na miejscu (obecność w hotelu, praca z zespołem i gośćmi), przy jednoczesnym sprawnym korzystaniu z danych i narzędzi (P&L, raporty, systemy).
  • Otwartość na model wynagradzania, w którym część zmienna powiązana jest z wynikami (GOP/EBITDAR, RevPAR, jakość) w transparentnej formule uzgodnionej z właścicielem.


Kompetencje twarde:
  • Bardzo dobra znajomość P&L hotelowego i zasad typu USALI (lub gotowość do szybkiego wdrożenia).
  • Rozumienie wskaźników finansowych związanych z działalnością hotelu.
  • Znajomość narzędzi: PMS, channel manager, systemy rezerwacyjne, OTA, podstawy RMS (Revenue Management System).
  • Umiejętność tworzenia i analizy budżetów, forecastów, scenariuszy (base/worst/best case).

Kompetencje miękkie:
  • Myślenie właścicielskie – patrzenie na hotel oczami inwestora, a nie tylko operacji.
  • Wysoka uczciwość i przejrzystość
  • Orientacja zarówno na wynik finansowy, jak i na jakość doświadczenia gościa.


Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.

Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Kliknij tutaj aby uzyskać dostęp do Polityki prywatności HAYS, która zawiera szczegółowe informacje na temat tego, w jaki sposób wykorzystujemy i chronimy twoje dane osobowe oraz Twoje prawa z tym związane.

podsumowanie

Rodzaj pracy
Stała
Branża/Sektor
Hotelarstwo, Turystyka, Rozrywka
Lokalizacja
Warszawa
Obszar specjalizacji
Hotelarstwo i Turystyka
Nr ref.:
1196592

Skontaktuj się z konsultantem

Skontaktuj się Ewa Wisniewska, Konsultant odpowiedzialny za tę rekrutację, znajduje się Warszawa
Hays, ul. Marszałkowska 126/134

Telefon: 722 370 765

Podobne oferty pracy do Dyrektor / Dyrektorka Hotelu

  • Dyrektor Sprzedaży w Hotelu

    sprzedaż aktywna, zarządzanie sprzedażą
    Radom