Twoja nowa firma
Naszym Klientem jest międzynarodowy producent komponentów elektronicznych. Firma wywodzi się z Kanady, a do swojego warszawskiego biura poszukuje osoby na stanowisko Customer Service Representative.
Twoja nowa rola
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wspieranie działu sprzedaży poprzez obsługę zapytań ofertowych, procesowanie zamówień, koordynowanie i zarządzanie procesem realizacji zamówień. Będzie to codzienna praca z systemami CRM, ORACLE czy Excel. Do zadań Customer Service Representative będzie też należało kontrolowanie stanu magazynów, współpraca z dostawcami oraz realizacja i obsługa wysyłek. Nowozatrudniona osoba będzie ściśle współpracowała z innymi działami w firmie.
Czego potrzebujesz, by odnieść sukces
Poszukujemy osób z bardzo dobrą znajomością MS Excel oraz biegłą znajomością języka angielskiego (codzienna współpraca z osobami z innych krajów). Bardzo ważna na tym stanowisku będzie też sumienność w wykonywaniu obowiązków, umiejętność samodzielnego radzenia sobie z codziennymi wyzwaniami - „task ownership”, pracy pod presją, a także chęć do nieustannej nauki. Atutem kandydata na to stanowisko będzie doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta, wsparciem sprzedaży. Zachęcamy do aplikowania również osoby z pierwszym doświadczeniem zawodowym, które w trakcie studiów angażowały się w różne projekty, praktyki, staże.
Co oferujemy
Oferujemy stabilną, dającą możliwość rozwoju pracę w międzynarodowej organizacji, umowę o pracę. Nasz klient oferuje opiekę medyczną, kartę sportową, dofinansowanie do wczasów, paczki świąteczne, a także możliwości nauki i rozwoju.
Zapraszamy do wysyłania CV na adres: kleszcz@hays.pl
#1175908Telefon: 781501892