Customer Service Team Lead

Team Leader, Zarządzanie, Customer Service

Twoja następna firma
Dla swojego klienta-globalnego dostawcy rozwiązań i usług opakowaniowych dla produktów spożywczych, a także wyrobów medycznych i produktów farmaceutycznych poszukuję osoby na stanowisko Customer Service Team Lead.

Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?

-doświadczenie w obszarach: dział obsługi klienta, logistyka, operacja /produkcja
- język angielski na poziomie zaawansowanym
- doświadczenie z zarządzaniu zespołem i budowaniu relacji na linii sprzedaż-klient
- znajomość systemu SAP (preferowane)
- komunikatywność
- otwartość
- proaktywność

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.

Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
#LI-DNI
Kliknij tutaj aby uzyskać dostęp do Polityki prywatności HAYS, która zawiera szczegółowe informacje na temat tego, w jaki sposób wykorzystujemy i chronimy twoje dane osobowe oraz Twoje prawa z tym związane.

podsumowanie

Rodzaj pracy
Stała
Branża/Sektor
Produkcja
Lokalizacja
Opolskie
Obszar specjalizacji
Produkcja
Nr ref.:
1187182

Skontaktuj się z konsultantem

Skontaktuj się Paulina Zientek, Konsultant odpowiedzialny za tę rekrutację, znajduje się Katowice
Hays, al. Roździeńskiego 1A

Telefon: +48 785501432

Podobne oferty pracy do Customer Service Team Lead

  • Data Center Support Team Leader

    Support Team Leader, LAN, SAN, x86, RISC
    Warszawa
  • Client Support Specialist

    Job offer in banking sector
    Warszawa
  • Customer Renewal Manager

    Customer Renewal Manager Warszawa
    Warszawa
  • OTC Team Lead

    We have an exciting opportunity for you to join us as an OTC Team Lead.
    Wroclaw (hybrid work model)
  • Customer Financial Service Specialist

    Strategic customer support, project management, finance customer support
    Kraków