For our Client, an international company located in Kraków, we are looking for candidates for Manager position.
Within this position you will be responsible for leading Customer Service Team. You will be ensuring the team is properly coordinating customers’ logistic requests. You will be carrying out 1-2-1 meetings, tracking and reporting SLA’s and team performance, supporting team members, cooperating with stakeholders. You will also be identifying and implementing process improvements. The position include business travels.
We are looking for candidates with fluent English – C1 and previous experience as a team manager. Knowledge of supply chain process will be a plus. An ideal Candidate has to have excellent communication and problem-solving skills as well as ability to multi-task and work under pressure.
Our Client offers a unique opportunity to gain professional experience in international environment within interesting industry and great possibility of further development. Stable job in a team of professionals, attractive salary and employee’s benefits are also included.
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361. #1175262
Kliknij tutajaby uzyskać dostęp do Polityki prywatności HAYS, która zawiera szczegółowe informacje na temat tego, w jaki sposób wykorzystujemy i chronimy twoje dane osobowe oraz Twoje prawa z tym związane.
podsumowanie
Rodzaj pracy
Stała
Branża/Sektor
Sprzedaż detaliczna i dobra konsumpcyjne
Lokalizacja
Kraków
Obszar specjalizacji
Business Services
Nr ref.:
1175262
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Skontaktuj się z konsultantem
Skontaktuj się Katarzyna Skorupska, Konsultant odpowiedzialny za tę rekrutację, znajduje się Kraków