Customer Service with English and SAP

SAP, english, hybrid, customer service
O Roli:

Twoim głównym zadaniem będzie ciągłe doskonalenie Customer Experience.

Specjalista ds. obsługi klienta odpowiada na zapytania klientów i służy im wszelką pomocą i radą.

Obowiązki:

  • Gromadzenie istotnych informacji aby dokładnie odpowiadać na wszystkie zapytania klientów dotyczące: - dostępności produktów, stanów magazynowych, cenników, czasów realizacji, minimalnej ilości i/lub wartości zamówienia,
  • Śledzenie i rozwiązywanie problemów klientów w odpowiednim czasie,
  • Ścisła współpraca z działami sprzedaży, logistyki i produkcji.
  • Maksymalizacja przychodów,
  • Budowanie profesjonalnych relacji z kontrahentami i powiązanymi kontaktami,
  • Analiza wymagań klientów, dopasowywanie produktów do potrzeb klienta - upewnianie się, że oferta jest odpowiednia pod względem technicznym, komunikując się z innymi działami i personelem w celu określenia i wyjaśnienia wymagań projektowych,
  • Korzystanie z wiedzy technicznej do tworzenia oferty,
  • Bycie łącznikiem pomiędzy zintegrowanym łańcuchem dostaw (ISC), logistyką, finansami a działem sprzedaży, aby spełniać oczekiwania klientów,
  • Usprawnianie cyklu end-to-end.


Umiejętności I Doświadczenie:

  • Minimum 1 rok doświadczenia na stanowisku Customer Service lub pokrewnym,
  • Doświadczenie z systemem SAP SD lub MM (minimum 2 lata doświadczenia),
  • Znajomość języka angielskiego (minimum B2+),
  • Znajomość pakietu Microsoft Office,
  • Orientacja na analizę problemów i ich rozwiązanie,
  • Umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami poprzez budowanie zaufania i wiarygodności,
  • Doskonałe zarządzanie czasem i zdolności organizacyjne,
  • Silne umiejętności pracy zespołowej – praca z zespołami wewnętrznymi i między funkcyjnymi,
  • Umiejętność priorytetyzacji zadań,
  • Umiejętność pracy w dynamicznych i stresujących warunkach.


Nasz Klient Oferuje:

  • Możliwość rozwoju umiejętności i kwalifikacji, podejmowania nowych wyzwań i odkrywania siebie na nowo w firmie
  • Możliwość reprezentowania firmy wobec kluczowych klientów i aktywnego budowania wyjątkowych doświadczeń klientów
  • Praca w wielozadaniowym zespole, który wykonuje różnego rodzaju działania i zapewnia pełną obsługę Klienta;
  • Kontakt z klientami i ekspertami ze wszystkich obszarów biznesowych na całym świecie, da Ci szansę wykorzystania swoich zdolności językowych na co dzień,
  • Dedykowany program wdrożeniowy, plan szkoleń i wszelkie wsparcie potrzebne w trakcie okresu próbnego,
  • Dofinansowanie do urlopów,
  • Praca hybrydowa.
Kliknij tutaj aby uzyskać dostęp do Polityki prywatności HAYS, która zawiera szczegółowe informacje na temat tego, w jaki sposób wykorzystujemy i chronimy twoje dane osobowe oraz Twoje prawa z tym związane.

podsumowanie

Rodzaj pracy
Stała
Branża/Sektor
Sprzedaż detaliczna i dobra konsumpcyjne
Lokalizacja
Piekary Śląskie
Obszar specjalizacji
Obsługa Klienta
Nr ref.:
1176361
Data ważności
1 Apr 2024

Skontaktuj się z konsultantem

Skontaktuj się Lucyna Rogalska, Konsultant odpowiedzialny za tę rekrutację, znajduje się Katowice
Hays, al. Roździeńskiego 1A

Telefon: 661559815

Podobne oferty pracy do Customer Service with English and SAP

  • Customer Service Executive with French, English, Polish

    Customer service, obsługa klienta, French, francuski
    Warszawa
  • Customer Service Specialist with German

    Customer Service, Obsługa klienta, administracja, niemiecki
    Katowice
  • Customer Service Specialist with French

    customer service, obsługa klienta, french, francuski, logistics
    Katowice
  • Customer Service Specialist, German speaker

    Administration, Transport, Logistics, Customer Service, German, English
    Katowice
  • Obsługa klienta z językiem

    customer service, obsługa klienta, angielski, English, handel, excel
    Poznan