Twoim głównym zadaniem będzie ciągłe doskonalenie Customer Experience.
Specjalista ds. obsługi klienta odpowiada na zapytania klientów i służy im wszelką pomocą i radą.
Obowiązki:
Gromadzenie istotnych informacji aby dokładnie odpowiadać na wszystkie zapytania klientów dotyczące: - dostępności produktów, stanów magazynowych, cenników, czasów realizacji, minimalnej ilości i/lub wartości zamówienia,
Śledzenie i rozwiązywanie problemów klientów w odpowiednim czasie,
Ścisła współpraca z działami sprzedaży, logistyki i produkcji.
Maksymalizacja przychodów,
Budowanie profesjonalnych relacji z kontrahentami i powiązanymi kontaktami,
Analiza wymagań klientów, dopasowywanie produktów do potrzeb klienta - upewnianie się, że oferta jest odpowiednia pod względem technicznym, komunikując się z innymi działami i personelem w celu określenia i wyjaśnienia wymagań projektowych,
Korzystanie z wiedzy technicznej do tworzenia oferty,
Bycie łącznikiem pomiędzy zintegrowanym łańcuchem dostaw (ISC), logistyką, finansami a działem sprzedaży, aby spełniać oczekiwania klientów,
Usprawnianie cyklu end-to-end.
Umiejętności I Doświadczenie:
Minimum 1 rok doświadczenia na stanowisku Customer Service lub pokrewnym,
Doświadczenie z systemem SAP SD lub MM (minimum 2 lata doświadczenia),
Znajomość języka angielskiego (minimum B2+),
Znajomość pakietu Microsoft Office,
Orientacja na analizę problemów i ich rozwiązanie,
Umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami poprzez budowanie zaufania i wiarygodności,
Doskonałe zarządzanie czasem i zdolności organizacyjne,
Silne umiejętności pracy zespołowej – praca z zespołami wewnętrznymi i między funkcyjnymi,
Umiejętność priorytetyzacji zadań,
Umiejętność pracy w dynamicznych i stresujących warunkach.
Nasz Klient Oferuje:
Możliwość rozwoju umiejętności i kwalifikacji, podejmowania nowych wyzwań i odkrywania siebie na nowo w firmie
Możliwość reprezentowania firmy wobec kluczowych klientów i aktywnego budowania wyjątkowych doświadczeń klientów
Praca w wielozadaniowym zespole, który wykonuje różnego rodzaju działania i zapewnia pełną obsługę Klienta;
Kontakt z klientami i ekspertami ze wszystkich obszarów biznesowych na całym świecie, da Ci szansę wykorzystania swoich zdolności językowych na co dzień,
Dedykowany program wdrożeniowy, plan szkoleń i wszelkie wsparcie potrzebne w trakcie okresu próbnego,
Dofinansowanie do urlopów,
Praca hybrydowa.
#1176361
Kliknij tutajaby uzyskać dostęp do Polityki prywatności HAYS, która zawiera szczegółowe informacje na temat tego, w jaki sposób wykorzystujemy i chronimy twoje dane osobowe oraz Twoje prawa z tym związane.
podsumowanie
Rodzaj pracy
Stała
Branża/Sektor
Sprzedaż detaliczna i dobra konsumpcyjne
Lokalizacja
Piekary Śląskie
Obszar specjalizacji
Obsługa Klienta
Nr ref.:
1176361
Data ważności
26 Jul 2023
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Skontaktuj się z konsultantem
Skontaktuj się Renata Weiner, Konsultant odpowiedzialny za tę rekrutację, znajduje się Katowice