You will play a vital role in enhancing electronic ordering processes!
Requirements:
Polish + English B2
One of: German, French, Italian, Spanish ~B2/C1 level
University degree or experience in customer service / administration / related field
2 years of experience in a customer service role (preferably medtech/pharmaceutical industry)
Familiarity with SAP or other ERP system
Ability to work in a fast-paced environment
Teamplayer
Responsibilities:
Checking that inventory data in the SAP system matches the actual stock
Identifying and correcting any differences in quantities or batch numbers
Closing and reconciling all submissions at the end of each quarter
Monitoring expired products and take action to remove them
Working with sales representatives and medical facilities to ensure accurate reconciliations
Following the company’s quality procedures and applicable standards
Processing of transactions
Offer:
Hybrid mode - office located in Warsaw. 3 times per week from the office
Package of benefits
Contract employment directly with a client from a medtech industry
Possibility to join an organisation in February or March 2026
--- Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361. #LI-DNI
Kliknij tutajaby uzyskać dostęp do Polityki prywatności HAYS, która zawiera szczegółowe informacje na temat tego, w jaki sposób wykorzystujemy i chronimy twoje dane osobowe oraz Twoje prawa z tym związane.
podsumowanie
Rodzaj pracy
Stała
Branża/Sektor
Produkcja
Lokalizacja
Warszawa
Obszar specjalizacji
Obsługa Klienta
Płaca
9000 - 12 000 PLN
Nr ref.:
1196896
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Skontaktuj się z konsultantem
Skontaktuj się Arkadiusz Chmiel, Konsultant odpowiedzialny za tę rekrutację, znajduje się Kraków