Zakres obowiązków:
- Realizacja założonych planów sprzedaży zgodnie ze strategią i polityką sprzedażową firmy,
- Rozwój sprzedaży na powierzonym terenie oraz pozyskiwanie nowych klientów tj. małe i średniej wielkości sieci·
- Praca z produktami OTC i suplementami diety, rozpoznawalne brandy z silną pozycją na rynku·
- Pełna koordynacja procesu sprzedaży u klientów, w tym szkolenie personelu, doradztwo w zakresie oferty, opieka posprzedażowa·
- Prowadzenie negocjacji·
- Efektywne i optymalne planowanie swojej pracy oraz harmonogramu wizyt u klientów·
- Monitorowanie i analiza działań konkurencji na rynku·
- Budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientami, opartych na wiedzy eksperckiej i zaufaniu
Wymagania pracodawcy
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku·
- Doświadczenie we współpracy z Klientami sieciowymi·
- Wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe
- Znajomość nowoczesnych narzędzi handlowych·
- Duża samodzielność w działaniu i umiejętność organizacji pracy własnej·
- Mobilność i gotowość do częstych podróży służbowych·
- Umiejętność obsługi komputera (MS Office)·
- Czynne prawo jazdy kat. B·
- Mile widziana: znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, umożliwiająca dalszy rozwój w organizacji
Kandydatom oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia, system premiowy·
- Pakiet dodatkowych benefitów·
- System szkoleń i możliwość rozwoju umiejętności zawodowych·
- Pracę w firmie z ugruntowaną pozycją na rynku w oparciu o umowę o pracę·
- Zestaw narzędzi niezbędnych do pracy: telefon komórkowy, laptop, samochód·
- Elastyczne zarządzanie czasem pracy
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361