Dla naszego Klienta, który otwiera nowe SSC w Poznaniu, poszukujemy Kandydatów na stanowisko Business Customer Service Representative ze znajomością języka polskiego, angielskiego i włoskiego.
Kluczowe obowiązki:
Zarządzanie istniejącymi kontaktami i umiejętność nawiązywania relacji,
Rozwój i wzmocnienie kontaktu z nowymi klientami,
Przyjmowanie zamówień klientów oraz terminowe i dokładne wprowadzanie zamówień do systemu SAP zgodnie z aktualnymi procesami, a także sprawdzanie, czy wszystkie warunki są zgodne z umową sprzedaży,
Odpowiadanie na zapytania klientów w uzgodnionych terminach,
Odpowiedzialny za dane klienta w systemie SAP,
Pełnienie funkcji łącznika między klientem, sprzedażą, realizacją zamówień i produkcją,
Przyjmowanie i rejestrowanie skarg klientów,
Przetwarzanie not kredytowych/debetowych,
Koordynowanie zwrotów towarów od klientów lub z lokalnych magazynów,
Doświadczenie w zakresie specyfiki eksportu będzie dodatkowym atutem,
Znajomość języka włoskiego, polskiego i angielskiego na poziomie zaawansowanym (min. B2)
Nasze benefity:
Grupowe ubezpieczenie medyczne,
Grupowe ubezpieczenie na życie,
Karta Multisport
Dofinansowanie do nauki języków obcych
Praca w systemie hybrydowym (2/3 dni w tygodniu z biura w Poznaniu).
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia wpisaną do rejestru prowadzonego przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
#1176837Telefon: +48 661 870 120