Specjalista ds. Procesu Obsługi Klienta

Customer Service, SAP, MS Excel, Process, Specialist, English, Medical Company, Remote, Hybrid, Corporate
Dla naszego klienta, jednej z wiodących firm farmaceutycznych i ochrony zdrowia poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalista ds. Procesu Obsługi Klienta.

W nowej roli będziesz częścią zespołu odpowiedzialnego za wsparcie związane z procesem obsługi klienta wewnętrznego w obszarze sprzedaży, logistyki i magazynowania. Do Twoich zadań będzie należało wprowadzanie różnego rodzaju usprawnień związanych z pracą na systemach, przygotowywanie raportów, analizowanie danych oraz zarządzanie nimi w systemie.

Poszukujemy kandydatów posługujących się swobodnie językiem angielskim - znajomość języka co najmniej na poziomie B2 jest konieczna do wykonywania codziennych obowiązków. Idealny kandydat to osoba bardzo dobrze zorganizowana z analitycznym umysłem, lubiąca pracę zarówno zespołową jak i indywidualną oraz świetnie odnajdująca się w pracy na wszelkiego rodzaju systemach / aplikacjach. Dużym atutem będzie dobra lub bardzo dobra znajomość takich narzędzi jak: MS Excel, SAP (preferowane moduły: Sales and Distribution / Warehouse and Distribution).

Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na rok, do końca maja 2024 (w tym 3-miesięczny okres próbny z możliwością kontynuacji współpracy), wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia w wysokości od 7000 do 9000 PLN brutto, pakiet benefitów, sprzęt służbowy niezbędny do wykonywania pracy oraz możliwość pracy hybrydowej. Główna siedziba klienta znajduje się w Poznaniu, ok. 4 dni w miesiącu należy pracować z biura, przez pozostałą część czasu możliwa jest praca zdalna. Rekrutacja również odbywa się drogą on-line
#1176689
Kliknij tutaj aby uzyskać dostęp do Polityki prywatności HAYS, która zawiera szczegółowe informacje na temat tego, w jaki sposób wykorzystujemy i chronimy twoje dane osobowe oraz Twoje prawa z tym związane.

podsumowanie

Rodzaj pracy
Czasowa
Branża/Sektor
Służba Zdrowia
Lokalizacja
Poznan
Obszar specjalizacji
Obsługa Klienta
Nr ref.:
1176689

Skontaktuj się z konsultantem

Skontaktuj się Piotr Niewiesciuk, Konsultant odpowiedzialny za tę rekrutację, znajduje się Wrocław
Hays, ul. Łaciarska 4b

Telefon: 785 514 918

Podobne oferty pracy do Specjalista ds. Procesu Obsługi Klienta

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niderlandzkim i angielskim

    Dutch, holenderski, Customer Service, Obsługa klienta
    Polska
  • Customer Service Specialist with English

    English angielski customer service specialist specjalista obsługa klienta
    Poznan
  • Customer Specialist with French

    Customer Service with French, obsługa klienta francuskojęzycznego, English, angielski, praca hybrydowa, Excel
    Poznan
  • Customer Service Specialist with Spanish

    SSC, CS, customer service, obsługa klienta, hiszpański, spanish
    Poznan
  • Customer Service Specialist with French

    SSC, CS, Customer, Service, francuski, french, obsługa klienta, english, angielski
    Poznan