Jeżeli czerpiesz satysfakcję z pomagania innym i jesteś otwarty na bezpośredni kontakt z Klientem, zapraszamy do zespołu jednego z największych sklepów internetowych w Europie.
Osoba na stanowisku Specjalisty ds. wsparcia Klienta będzie odpowiedzialna za telefoniczny i/lub mailowy kontakt z klientami sklepu internetowego, również w języku angielskim. Przyjmowanie i rozpatrywanie zgłoszeń klientów zgodnie z procedurami będzie Twoim głównym zadaniem.
Do aplikowania na stanowisko zapraszamy osoby posiadające min. roczne doświadczenie na tym lub podobnym stanowisku, które biegle posługują się językiem angielskim (min. B2/C1).
Poszukujemy osób komunikatywnych, które swobodnie czują się w dynamicznym środowisku oraz cenią sobie współpracę z ludźmi.
Jeżeli jesteś zainteresowany ofertą pracy, wyślij do nas swoje CV bądź skontaktuj się z nami telefonicznie.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361. #1159374
Kliknij tutajaby uzyskać dostęp do Polityki prywatności HAYS, która zawiera szczegółowe informacje na temat tego, w jaki sposób wykorzystujemy i chronimy twoje dane osobowe oraz Twoje prawa z tym związane.
podsumowanie
Rodzaj pracy
Stała
Branża/Sektor
Reklama, Media, PR
Lokalizacja
Kraków
Obszar specjalizacji
Obsługa Klienta
Nr ref.:
1159374
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Skontaktuj się z konsultantem
Skontaktuj się Katarzyna Skorupska, Konsultant odpowiedzialny za tę rekrutację, znajduje się Kraków