Blogs

RSS

Entries with tag relacje i komunikacja .

Brak satysfakcji z wynagrodzenia jest jednym z powodów determinujących decyzję o zmianie pracy. Przygotowując się do rozmowy warto więc rozważyć kwestie związane z wynagrodzeniem i przemyśleć negocjacje z przyszłym pracodawcą, a także argumenty przemawiające na naszą korzyść.

00

Firmy mierzą się z wyzwaniami rekrutacyjnymi i podwyższoną rotacją. Rozwiązania tego problemu wielu pracodawców upatruje w programach talentowych, pozwalających pracownikom pozyskać nowe kompetencje. Jedną z nich jest umiejętność budowania relacji. Jak wspierać pracowników w tym zakresie?

00

Podchodząc ambitnie do rozwoju kariery zawodowej, warto zadbać o swój wizerunek jako wykwalifikowanego i godnego zaufania profesjonalisty. Może to pomóc już w trakcie procesu rekrutacji – bez względu na to, czy rozmowę prowadzi nasz potencjalny pracodawca czy firma rekrutacyjna.

00

Choć staramy się być niezawodnymi pracownikami, to zdarzają się okresy mniejszej dyspozycyjności, np. spowodowane przewlekłą chorobą czy koniecznością opieki nad członkiem rodziny. Czy należy poinformować potencjalnego pracodawcę o trudnościach życia osobistego już podczas rekrutacji?

00

Na podstawie informacji uzyskanych podczas rekrutacji wybrany zostaje najlepszy kandydat. Warto jednak pamiętać, że aplikujący też dokonuje oceny organizacji, aby zdecydować czy oferta spełnia oczekiwania. Każdy ceni sobie otwartą komunikację, więc szczerość powinna być obustronna.

00

Od kilku lat na znaczeniu zyskują terminy employee satisfaction i candidate experience. Pracodawcy dostrzegają rolę, jaką w rozwoju firmy odgrywa zaangażowanie oraz komunikacja. Coraz częściej mówi się również o employee relations, czyli budowaniu pozytywnych relacji w firmie.

00

Mikrozarządzanie jest stylem prowadzenia firmy lub zespołu, który zakłada sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad wszystkimi zadaniami powierzanymi pracownikom. Jednak w większości przypadków nadmierna kontrola nad pracownikami nie jest skutecznym stylem przywództwa.

00

Mimo że zysk jest oczywistym celem każdego biznesu, to organizacja odpowiada nie tylko za finanse, ale również za swoich pracowników, od których zależy jej dobra kondycja. Pracodawcy często nie zauważają, że podstawą sukcesu są nie tyle sprawni menedżerowie, co prawdziwi liderzy.

00

Przekazanie rekruterowi kompletu istotnych informacji na temat swojej kariery i oczekiwań jest wyznacznikiem odpowiedzialności kandydata. Czasem kandydaci pomijają niektóre fakty, szczególnie gdy bardzo zależy im na ofercie. Zazwyczaj nie wychodzi im to na dobre.

00

Stres występuje na różnych płaszczyznach naszego życia, jednak rzadko zastanawiamy się czym właściwie jest i jakie reakcje wywołuje w naszym organizmie. Tymczasem odpowiednia dawka stresu może przynieść pozytywne skutki – motywację i pozytywną mobilizację do działania.

00

Kryzys zaufania jest niebezpieczny w biznesie, ponieważ źle wpływa na komunikację i współpracę między ludźmi. W konsekwencji rosną koszty i spada zaangażowanie. Tymczasem zaufanie często nie dotyczy samego człowieka, ale poszczególnych jego zachowań lub sposobu podejmowania decyzji.

00

Asertywność jest rozumiana jako sztuka mówienia „nie”. To jednak duże uproszczenie. Asertywność jest umiejętnością otwartego wyrażania własnego zdania i odczuć. Warunkiem jej odpowiedniego zastosowania jest otwartość na zrozumienie potrzeb innych. Jak to działa w miejscu pracy?

00

Showing 41 to 52 of 52 entries.

Job search

Looking for a new role? Search here for your ideal job or get in touch with one of our expert consultants.

Register a job

Trust us, we find the best candidates on the market

Contact us

Hays has offices across the whole of the Poland. Contact us to discuss your employment needs.