Entries with tag kompetencje .
Zarządzanie czasem w pracy stanowi wyzwanie dla wielu pracowników. Zdarza się, że pomimo dobrych chęci, a nawet opracowania planu działań, na koniec dnia czy miesiąca, pewne ważne zadania pozostają niezrealizowane. To z kolei może skutkować nie tylko nadgodzinami, ale również stresem. Nie jest to sytuacja korzystna ani dla pracodawcy, ani dla pracownika. Jak odpowiednio planować czas pracy?
W ostatnim czasie wiele firm zadecydowało o przywróceniu modelu, w którym pracownicy częściej będą pojawiać się w biurze. To z kolei poskutkowało koniecznością zwiększenia wsparcia administracyjno-biurowego. W tym celu część organizacji postawiła na elastyczne rozwiązanie, które zapewni im potrzebne umiejętności i jednocześnie przyczyni się do optymalizacji kosztów. Jakie są aktualne trendy...
Wśród firm, które w roku 2024 planują rekrutować, przeszło co druga skorzysta z nowoczesnych form współpracy, pozyskując kontraktorów B2B, pracowników tymczasowych lub zewnętrznych – wynika z Raportu płacowego 2024. Świadczy to nie tylko o potrzebie większej elastyczności i optymalizacji kosztów w niepewnych czasach, ale i występujących lukach kompetencji, które pracodawcy chcą szybko wypełnić....
Mikrozarządzanie (micromanagement) to styl zarządzania zespołem lub firmą, który zakłada bezpośrednie nadzorowanie wszystkiego i wszystkich. Osoba, która kieruje w ten sposób kontroluje nawet najprostsze czy rutynowe projekty. W większości przypadków takie przywództwo nie jest skuteczne. Z jednej strony ogranicza to przestrzeń pracowników do rozwoju i zmniejsza ich zaangażowanie. Z drugiej zaś,...
Aby dotrzymać kroku dynamicznym zmianom zachodzącym na rynku pracy, firmy powinny zadbać o systematyczne doskonalenie umiejętności swoich pracowników. Dzięki temu specjaliści będą mogli efektywniej pełnić swoje obowiązki, a także chętniej pozostaną dłużej u boku dotychczasowego pracodawcy. Jakie działania warto podjąć, aby skutecznie podnieść kompetencje pracowników? W obliczu zmian na rynku...
Kompetencje miękkie mają coraz większe znaczenie – dla pracodawców i pracowników. Z jednej strony wynika to z wyzwań rekrutacyjnych firm, które stawiają na uniwersalne zdolności i dodatkowe przeszkolenie pracownika. Z drugiej natomiast zatrudnieni chcą rozwijać swoje umiejętności miękkie, ponieważ – jak sami zauważają – pomagają im one w pracy. Które kompetencje miękkie są dziś najcenniejsze?
Niezależnie od branży i specjalizacji pracodawcy podkreślają rosnące zapotrzebowanie na kompetencje miękkie kandydatów. Ich wartość i ich znaczenie są tym większe, że w dobie dynamicznych zmian dotykających rynek pracy, pozwalają profesjonalistom skutecznie działać i odnaleźć się w zmieniających się realiach. Jakie kompetencje miękkie będą niezbędne w przyszłości?
Showing 1 to 20 of 20 entries.
Looking for a new role? Search here for your ideal job or get in touch with one of our expert consultants.
Hays has offices across the whole of the Poland. Contact us to discuss your employment needs.