Entries with tag komunikacja .
Produktywność, czyli stosunek efektów pracy do nakładów, m.in. czasu, niezbędnych do ich osiągnięcia, czy też prościej – wydajność na stanowisku pracy, to dla organizacji na całym świecie bardzo ważny wskaźnik. Efektywność kadr umożliwia bowiem osiąganie przez firmę lepszych wyników oraz wzrost jej rentowności i konkurencyjności. Z kolei dla pracowników wykazywanie się produktywnością może...
Każda firma ma swój wewnętrzny język bazujący na prowadzonych procesach, wykorzystywanych narzędziach, ale też branży, w której działa. Zestaw spersonalizowanych słów czy fraz ułatwia i nierzadko przyspiesza komunikację między pracownikami. Na rynku istnieją też elementy języka, które są jednakowe dla wielu, szczególnie międzynarodowych korporacji. Są to skrótowce biznesowe. Co oznaczają? ...
Przeglądanie stron z ofertami pracy w gazetach było niegdyś jednym z powszechnych sposobów poszukiwania miejsca zatrudnienia. Jeszcze kilkanaście lat temu kandydaci wysyłali do firm wydrukowane CV w kopercie, ewentualnie mailem lub faksem. Jednak wraz z rozwojem technologii praktyki te uległy znacznej zmianie, a oferty pracy są szeroko dostępne w Internecie. Dla pracodawców oznacza to...
Looking for a new role? Search here for your ideal job or get in touch with one of our expert consultants.
Hays has offices across the whole of the Poland. Contact us to discuss your employment needs.