Ankieta satysfakcji Hays

Ankieta satysfakcji Hays

Jak dbamy o poziom naszych usług


Od 2008 roku Hays regularnie bada poziom satysfakcji swoich klientów. Łącznie, we wszystkich krajach, w których obecny jest Hays, ankiety wypełnia rocznie ponad 300 000 osób.


Klienci i Kandydaci o nas:
 

Kandydat

  • Bardzo rzadko daję maksymalne oceny, ale rzeczywiście proces był jakiś taki "przyjemnie lekki" (choć niekoniecznie łatwy). Dzięki za współpracę i gotowość do odpowiedzi na moje każde pytanie. 
     
  • W zasadzie niewiele jest do poprawy. Moje oczekiwania zostały spełnione i zrealizowane w 100%.
     
  • Od pierwszego kontaktu jestem pełen podziwu dla profesjonalizmu Pani Kingi za co chciałbym mocno podziękować Waszej firmie. Jednocześnie w parze z tym idzie bardzo dużo szacunku i empatii. Cieszę się, że mogłem dać się zrekrutować tak wszechstronnie uzdolnionej osobie i gdyby nie ona i jej upór w dążeniu do celu raczej nie zmieniłbym pracy. Dzięki jeszcze raz za taki wzorowy serwis!"

Klient

  • Współpraca z Państwem przebiegła bardzo sprawnie i w stosunkowo szybkim czasie udało nam się zamknąć wakat. Państwa konsultant odpowiedzialny za znalezienie kandydatów wykazał się profesjonalizmem i bardzo wysoką kulturą związaną z obsługą klienta. Jedyna rzecz, którą bym zasugerowała to kwestia raportów poszczególnych kandydatów. Uważam, że przesłanie odrębnego CV oraz raportu byłoby lepsze. Ale to nie jest jakiś duży problem. Ogólnie z przyjemnością polecę firmę HAYS jako rzetelnego partnera.
     
  • Utrzymać poziom, który obecnie Państwo prezentujecie :)
     
  • After a "norming phase" in our cooperation model the entire Hays Team was very engaged, focussed and customer oriented. They did their best and delivered great results.


Badanie dystrybuujemy drogą mailową, umożliwiając ich wypełnienie w dowolnym momencie, zarówno poprzez komputer jak i smartphona, czy tablet. Dane trafiają do dedykowanego badaniu programu, a wyniki analiz powstających z jego wykorzystaniem są dostępne jedynie dla naszej kadry menadżerskiej.

Ankieta skupia się na trzech głównych zagadnieniach: ogólnym poziomie satysfakcji, poziomie satysfakcji z poszczególnych elementów procesu oraz skłonności do polecenia naszych usług kolejnym osobom.

Szczegóły prezentujemy poniżej:

Metodologia badania jakości Hays Poland dla Klienta i Kandydata

 

Set the Standard

Set the Standard

Co jeszcze robimy w celu zapewnienia najlepszej obsługi.

Register a job

Trust us, we find the best candidates on the market

Kontakt do mediów RH

Media contact

Contact the PR Team for more tailored support, including access to spokespeople, case studies, targeted articles or comment, bespoke research for your publication

Metodologia

Metodologia

Mechanizmy naszego badania.