
TWOJA RZYSZŁOŚĆ
Z SALESFORCE
Z SALESFORCE
Jeśli posiadasz umiejętności w zakresie obsługi Salesforce, będziesz mógł liczyć na liczne oferty od pracodawców. Pomożemy wykorzystać zapotrzebowanie na Twoją wiedzę w zakresie zarządzania relacjami z klientem. Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu, światowej klasy sieci kontaktów oraz relacjom z tysiącami pracodawców, możemy znaleźć stanowisko, które będzie idealne dla Ciebie.
Niezależnie od tego, czy chcesz pomóc start-upowi zostać tzw. „jednorożcem”, czy pragniesz zmieniać środowisko w międzynarodowej organizacji – my Ci w tym pomożemy.
Znajdź swoją następną rolę
Nie tylko daje nam to dostęp do ofert pracy, których nie znajdziesz nigdzie indziej, ale także jako pierwsi dowiadujemy się o nowych produktach w ekosystemie Salesforce i, co najważniejsze, wiemy jakie umiejętności będą pożądane.
Pomożemy Ci pielęgnować Twój talent, wesprzemy Twój rozwój i pokażemy nowe możliwości. Będziemy na każdym etapie Twojej kariery.
Sprawdź nasze oferty pracy Salesforce lub prześlij nam swoje CV.
Najnowsze oferty pracy z wykorzystaniem Salesforce
|
Java & PLM Integration Consultant
Wroclaw |
|
|
Digital Content & SEO Analyst
Polska |
|
|
Function Owner MOD
Poznan |
Odpowiedzi na pytania dotyczące Salesforce
Praca w tak innowacyjnym ekosystemie jest satysfakcjonująca, choć dla profesjonalistów oznacza konieczność ciągłego podnoszenia kwalifikacji. Właśnie dlatego angażowanie się w różne projekty jako kontraktor może zapewnić zdobycie cennych i różnorodnych umiejętności, dzięki czemu będziesz wyprzedzać konkurencję.
Rozważ dobrze swoje możliwości. Stała praca zapewnia korzyści takie jak płatne urlopy, stabilność, stały nakład pracy i doskonalenie wiedzy z określonej technologii.
Obsługa platformy Salesforce może być szczególnie opłacalna w niszowych obszarach, w których trudniej jest zdobyć doświadczenie i umiejętności. Wybór należy do Ciebie – dostępnych jest wiele ofert, zarówno pracy stałej, jak i kontraktowej.
Umiejętności związane z obsługą i analizą danych oraz doświadczenie w zakresie zarządzania relacjami z klientem są również przydatne w każdym z powyższych przypadków.
Od strony formalnej certyfikaty Salesforce są powszechnie uznawane przez pracodawców w przypadku wszystkich stanowisk związanych z obsługą ekosystemu Salesforce, natomiast Hays zapewnia wiele sponsorowanych możliwości szkoleniowych.
Chciałbyś poznać więcej szczegółów? Skontaktuj się z nami.
Oczekuje się również, że narzędzie wykorzystujące sztuczną inteligencję o nazwie Einstein przejdzie znaczącą ewolucję, jeśli chodzi o sposób, w jaki może pomóc organizacjom w podejmowaniu decyzji biznesowych. To pierwsze zastosowanie sztucznej inteligencji w zarządzaniu relacjami z klientem, które można bezproblemowo zintegrować z platformą Salesforce, stworzone w celu dostarczania prognoz marketingowych, pomysłów oraz obserwacji.
Lepsze zrozumienie zachowań klientów będzie możliwe dzięki udoskonaleniu platformy Salesforce Customer 360, która umożliwia organizacjom łączenie danych sprzedażowych, marketingowych, usługowych i informatycznych na jednej zintegrowanej platformie zarządzania relacjami z klientem.
W celu zdobycia dodatkowego doświadczenia możesz rozważyć skontaktowanie się z lokalnymi organizacjami non-profit lub organizacjami charytatywnymi, aby wykorzystać swoje umiejętności w ramach wolontariatu – to świetnie wygląda w CV.
Zrozumienie konkretnej branży i produktów, które dobrze się z nią integrują, jest nieocenione, podobnie jak wiedza na temat nowszych produktów Salesforce, takich jak Einstein Analytics, z którymi mniej osób mogło mieć okazję dobrze się zapoznać.






