Blogi

Nowa marka Hays odzwierciedla zmiany zachodzące na rynku pracy

Working for your tomorrow

Alex Shteingardt

Nasza marka stanowi fundament tego, kim jesteśmy, i musi wspierać nasze aspiracje rozwojowe. Ponad dziesięć lat temu stworzyliśmy slogan „Recruiting experts worldwide”, który w tamtym czasie idealnie reprezentował nasz główny cel. Jednak teraz, gdy na rynku pracy zachodzą tak liczne zmiany, wiele zależy od umiejętnego prognozowania przyszłości. Nasza dotychczasowa marka przestała reprezentować aktualne aspiracje i możliwości Hays. Chcemy być partnerem dla naszych klientów i kandydatów, pomagając im podejmować decyzje z myślą o dziś, ale też o jutrze. Ponieważ w Hays – we work for your tomorrow.

Na przestrzeni ostatnich dwóch lat zmienialiśmy się jako organizacja, wskutek licznych transformacji świata pracy. Dzięki temu znaleźliśmy się w lepszej pozycji, aby sprostać wymaganiom naszych klientów i kandydatów oraz odpowiadać na nowe wyzwania, które pojawiają się na ich drodze. Firmy mierzą się obecnie nie tylko z długotrwałym niedoborem pracowników i koniecznością stworzenia strategii zatrudnienia dopasowanej do rynkowych realiów, lecz również z wysoką inflacją i presją płacową. Z kolei profesjonaliści, tworząc plan rozwoju kariery, w rosnącym stopniu muszą brać pod uwagę powszechną cyfryzację i konieczność stałego podnoszenia kwalifikacji.

Dlaczego rebranding?

W Hays wspieramy naszych klientów – zarówno pracodawców, jak i kandydatów – na więcej sposobów niż kiedykolwiek wcześniej. Wchodzimy na rynek jako firma oferująca znacznie więcej niż tradycyjnie rozumiana agencja rekrutacyjna. Obok specjalistycznej rekrutacji – z której słyniemy na całym świecie – oferujemy rozwiązania z zakresu zatrudnienia zewnętrznego, tymczasowego i na kontrakt, MSP i RPO, zaawansowane doradztwo. Zaczęliśmy jeszcze bardziej zwinnie i elastycznie poruszać się w złożonym świecie pracy, a marka pozycjonująca nas jako eksperta w rekrutacji specjalistycznej przestała być wystarczająco pojemna.

Dla potwierdzenia naszych spostrzeżeń, w roku 2021 zleciliśmy zewnętrznym ekspertom kompleksowe badania rynku. Na całym świecie wspólnie przeprowadziliśmy liczne rozmowy z naszymi klientami i kandydatami, a także z osobami, z którymi nigdy wcześniej nie współpracowaliśmy. Dzięki temu zrozumieliśmy, co jako marka robimy dobrze, gdzie są elementy wymagające poprawy oraz czego oczekuje się od nas jako partnerów biznesowych. Przyjrzeliśmy się również naszym konkurentom, aby zrozumieć, jak powinniśmy zróżnicować usługi Hays na rynku.

 

Nowy etap w historii Hays

W rezultacie powstał nowy slogan, nawiązujący do naszego aktualnego celu – wspierania pracodawców i profesjonalistów tak, aby odnosili sukcesy nie tylko dziś, ale również w przyszłości. Zamieniamy “Recruiting experts worldwide” na “Working for your tomorrow”. Nowe motto sygnalizuje nasze zorientowanie na klientów, dążenie do pełnego zrozumienia ich aktualnych potrzeb oraz aspiracji, a także budowanie wartościowych partnerstw na długie lata.

W ramach rebrandingu konsolidujemy również wszystkie nasze dotychczasowe submarki. Chcemy, aby wszyscy klienci mogli w łatwy i przejrzysty sposób korzystać ze wszystkich oferowanych przez nas usług. Zależy nam nie tylko na zapewnieniu im jak najlepszej obsługi i doświadczeń, ale także na umożliwieniu osiągania sukcesów w szerszym zakresie, niezależnie od tego, jaki cel sobie postawią. Nadal pozostajemy ekspertami w rekrutacji specjalistycznej, to się nie zmienia.

Chcemy być dla pracodawców partnerem w rozwiązywaniu złożonych problemów związanych z zatrudnieniem. Przy czym nasza rola to nie tylko wypełnianie wakatów najlepszymi specjalistami na rynku, ale również wspieranie firm w projektowaniu i wdrażaniu odpowiednich strategii HR. Widzimy też, że każdy profesjonalista oczekuje nieco innego wsparcia. Chcemy być dla kandydatów prawdziwym doradcą w budowaniu kariery, dostarczając im wszelkich niezbędnych informacji i narzędzi, dzięki którym otrzymają wymarzoną pracę i będą mogli w pełni realizować swój potencjał.

Zmiana marki i jej repozycjonowanie odzwierciedla naszą koncentrację na potrzebach klientów – pracodawców i profesjonalistów. W sercu wszystkiego, co robimy od ponad 50 lat, zawsze stawialiśmy ludzi. Nadal wierzymy, że to od nich zależy sukces każdego przedsiębiorstwa.

Dlatego wraz z nowym sloganem – working for your tomorrow, pracujemy dla Twojego jutra – składamy obietnicę naszym Klientom i Kandydatom, iż będziemy pomagać Wam w rozwoju i osiąganiu sukcesów, bez względu na to, jakie są Wasze aspiracje.

Moja perspektywa jako nowego szefa Hays Poland

Korzystając z okazji, pragnę w kilku słowach przedstawić moją osobistą perspektywę. Zmiany są nieodłącznym elementem życia, również zawodowego. Tak się złożyło, iż wdrożenie nowej marki Hays zbiegło się w czasie z objęciem przeze mnie stanowiska Dyrektora Zarządzającego Hays Poland oraz nowoutworzonej roli regionalnej – Managing Director CEE. Dla mnie rebranding stanowi symbol nowego otwarcia, również w mojej karierze zawodowej.

Co więcej, do Hays dołączyłem w roku 2008, kiedy prezentowaliśmy światu slogan „Recruiting experts worldwide”. Pamiętam moje podekscytowanie naszym nowym pozycjonowaniem i możliwościami, jakie przed nami otwiera. Teraz czuję dokładnie to samo. Jestem przekonany, że nowa marka jest świeża, jest inkluzywna i dynamiczna, przy czym nadal podkreśla eksperckość – coś, co wyróżnia Hays oraz naszych pracowników na rynku. Niezmiernie cieszę się, że mogę uczestniczyć w tym procesie i wspierać moje zespoły na drodze w kierunku lepszego jutra.


Alex Shteingardt

Dyrektor Zarządzający Hays Poland, Managing Director CEE
Profil autora na LinkedIn

 

00

Szukaj pracy

Szukaj pracy

Szukasz nowej pracy? Wyszukaj idealną ofertę lub skontaktuj się z jednym z naszych ekspertów.

Register a job

Zleć rekrutację

Jeśli chcą Państwo zlecić Hays rekrutację bądź realizację usług HR, prosimy o wypełnienie formularza. Po jego przesłaniu skontaktujemy się z Państwem w celu omówienia możliwości naszej współpracy.  

Contact us

Nasze biura

Hays ma biura w całej Polsce. Skontaktuj się z nami, aby omówić swoje potrzeby w zakresie zatrudnienia.