RSS

Wpisy oznaczone tagiem hr .

Integracja pracowników, czyli działania mające na celu włączenie i wzmocnienie ich poczucia przynależności do danego zespołu, to bardzo ważny element zarządzania. Ułatwia bowiem współpracę i komunikację, rozwija partnerskie relacje, a także ma pozytywny wpływ na dobrostan psychiczny zatrudnionych. Jeśli jesteś menedżerem, który szuka sposobów na poprawienie atmosfery i zbudowanie poczucia...

00

Obecnie na rynku pracy funkcjonują aż cztery różne generacje. Choć każda z osób reprezentująca dane pokolenie ma swój unikatowy zestaw cech, inne umiejętności i potrzeby, to przedstawicieli tych grup może wiele łączyć. Dogłębne zrozumienie ich charakterystyki jest niezbędne do budowania otwartych i różnorodnych, a przez to innowacyjnych zespołów międzypokoleniowych. Zarządzanie i współpraca z...

00

Mikrozarządzanie (micromanagement) to styl zarządzania zespołem lub firmą, który zakłada bezpośrednie nadzorowanie wszystkiego i wszystkich. Osoba, która kieruje w ten sposób kontroluje nawet najprostsze czy rutynowe projekty. W większości przypadków takie przywództwo nie jest skuteczne. Z jednej strony ogranicza to przestrzeń pracowników do rozwoju i zmniejsza ich zaangażowanie. Z drugiej zaś,...

00

Jednym z elementów, które tworzą firmę, jest kultura organizacyjna. Składają się na nią wewnętrzne praktyki, normy i wspólne wartości, którymi kierują się zatrudnieni w codziennej pracy. Kultura organizacyjna odgrywa niezwykle ważną rolę w procesie rekrutacji i retencji pracowników. Dobra kultura organizacyjna jest bardzo ważnym elementem w firmach. Ma pozytywny wpływ na zaangażowanie...

00

Na wybór nowego pracodawcy składa się wiele elementów – wynagrodzenie, zakres zadań, możliwości rozwoju, lokalizacja, ale też kultura organizacyjna i dostępne benefity. Wśród tych ostatnich coraz popularniejsze stają się świadczenia, które oznaczają dla pracownika dodatkowy czas wolny i ułatwiają zachować równowagę między pracą a życiem zawodowym. Czy czas jest zatem wartościowym benefitem?

00

Kwestia dobrych relacji i zaufania w firmie w dużej mierze określana jest przez jej kulturę organizacyjną, obowiązujące procedury i wizję prowadzenia biznesu, którą przedstawia kadra zarządzająca. Jednak o tym, czy pracownicy dobrze czują się w pracy, decydują przede wszystkim relacje z najbliższymi współpracownikami, a także bezpośrednim przełożonym. Szefowie powinni zatem zwracać szczególną...

00

Wyświetlanie 1 - 6 z 6 rezultatów.

Szukasz nowej pracy? Wyszukaj idealną ofertę lub skontaktuj się z jednym z naszych ekspertów.

Jeśli chcą Państwo zlecić Hays rekrutację bądź realizację usług HR, prosimy o wypełnienie formularza. Po jego przesłaniu skontaktujemy się z Państwem w celu omówienia możliwości naszej współpracy.  

Hays ma biura w całej Polsce. Skontaktuj się z nami, aby omówić swoje potrzeby w zakresie zatrudnienia.