RSS

Wpisy oznaczone tagiem relacje i komunikacja .

Kwestia dobrych relacji i zaufania w firmie w dużej mierze określana jest przez jej kulturę organizacyjną, obowiązujące procedury i wizję prowadzenia biznesu, którą przedstawia kadra zarządzająca. Jednak o tym, czy pracownicy dobrze czują się w pracy, decydują przede wszystkim relacje z najbliższymi współpracownikami, a także bezpośrednim przełożonym. Szefowie powinni zatem zwracać szczególną...

00

Kiedy podczas rozmów rekrutacyjnych zadajemy kandydatom pytania o czynniki motywujące ich w pracy, jedną z najczęściej pojawiających się odpowiedzi jest komfort w realizacji powierzonych zadań i dobra atmosfera. Jednocześnie nie najlepsze relacje ze współpracownikami bardzo często stanowią powód rozważania zmiany miejsca zatrudnienia. Jak zatem tworzyć komfortową atmosferę, sprzyjającą współpracy?

00

Pracodawcy bardzo często zastanawiają się nad uniwersalnym rozwiązaniem, które pozwoli odpowiedzieć na potrzeby kandydatów, a jednocześnie zabezpieczy potrzeby organizacji. Mimo że zasady skutecznej rekrutacji są powszechnie znane, to firmom i tak zdarzają się błędy. Jak ich unikać?

00

Wraz z upływem lat kariery zawodowej gromadzimy liczne – zarówno pozytywne, jak i negatywne – doświadczenia. Napotykamy na odmienne osobowości, trudne relacje oraz wiele sytuacji, których nie sposób było przewidzieć. Jak opisać wyzwania z zawodowej przeszłości podczas rekrutacji?

00

Dobra współpraca w rosnącym stopniu warunkuje efektywność organizacji oraz osiąganie założonych celów. Na znaczeniu zyskuje współpraca w ramach jednego działu, ale również interdyscyplinarnych zespołów projektowych. Dlaczego warto rozwijać u pracowników umiejętność pracy w grupie?

00

Podchodząc ambitnie do rozwoju kariery zawodowej, warto zadbać o swój wizerunek jako wykwalifikowanego i godnego zaufania profesjonalisty. Może to pomóc już w trakcie procesu rekrutacji – bez względu na to, czy rozmowę prowadzi nasz potencjalny pracodawca czy firma rekrutacyjna.

00

Choć staramy się być niezawodnymi pracownikami, to zdarzają się okresy mniejszej dyspozycyjności, np. spowodowane przewlekłą chorobą czy koniecznością opieki nad członkiem rodziny. Czy należy poinformować potencjalnego pracodawcę o trudnościach życia osobistego już podczas rekrutacji?

00

Mimo że zysk jest oczywistym celem każdego biznesu, to organizacja odpowiada nie tylko za finanse, ale również za swoich pracowników, od których zależy jej dobra kondycja. Pracodawcy często nie zauważają, że podstawą sukcesu są nie tyle sprawni menedżerowie, co prawdziwi liderzy.

00

Asertywność jest rozumiana jako sztuka mówienia „nie”. To jednak duże uproszczenie. Asertywność jest umiejętnością otwartego wyrażania własnego zdania i odczuć. Warunkiem jej odpowiedniego zastosowania jest otwartość na zrozumienie potrzeb innych. Jak to działa w miejscu pracy?

00

Wyświetlanie 21 - 29 z 29 rezultatów.

Szukasz nowej pracy? Wyszukaj idealną ofertę lub skontaktuj się z jednym z naszych ekspertów.

Jeśli chcą Państwo zlecić Hays rekrutację bądź realizację usług HR, prosimy o wypełnienie formularza. Po jego przesłaniu skontaktujemy się z Państwem w celu omówienia możliwości naszej współpracy.  

Hays ma biura w całej Polsce. Skontaktuj się z nami, aby omówić swoje potrzeby w zakresie zatrudnienia.