Blogi

RSS

Wpisy oznaczone tagiem zarządzanie czasem .

Coraz większa liczba pracowników zmaga się ze skutkami pracy ponad miarę. Chęć skończenia projektu w jak najkrótszym czasie, presja ze strony menedżera czy wysokie ambicje i perfekcjonizm mogą przyczyniać się uzależnienia od pracy. Brak umiaru w pełnieniu swoich obowiązków zawodowych może być jednak bardzo destrukcyjny i prowadzić do wypalenia zawodowego. Po czym rozpoznać pracoholizm? Wysoka...

00

Praca zdalna jest coraz popularniejsza, a pierwsze doświadczenia w tym zakresie zdobywają kolejne firmy oraz ich pracownicy. Jednocześnie dla wielu osób wdrożenie się jest wyzwaniem, wymagającym wyrobienia nowych nawyków. Jednak bez względu na to, czy praca w domu jest dla Ciebie nowością, czy też nie, warto pamiętać o kilku zaleceniach, dzięki którym Twoja praca będzie skuteczna.

00

Zarządzanie czasem w pracy stanowi wyzwanie dla wielu pracowników. Zdarza się, że pomimo dobrych chęci, a nawet opracowania planu działań, na koniec dnia czy miesiąca, pewne ważne zadania pozostają niezrealizowane. To z kolei może skutkować nie tylko nadgodzinami, ale również stresem. Nie jest to sytuacja korzystna ani dla pracodawcy, ani dla pracownika. Jak odpowiednio planować czas pracy?

00

Szukaj pracy

Szukasz nowej pracy? Wyszukaj idealną ofertę lub skontaktuj się z jednym z naszych ekspertów.

Register a job

Jeśli chcą Państwo zlecić Hays rekrutację bądź realizację usług HR, prosimy o wypełnienie formularza. Po jego przesłaniu skontaktujemy się z Państwem w celu omówienia możliwości naszej współpracy.  

Contact us

Hays ma biura w całej Polsce. Skontaktuj się z nami, aby omówić swoje potrzeby w zakresie zatrudnienia.