TWOJA RZYSZŁOŚĆ
Z SALESFORCE

Jeśli posiadasz umiejętności w zakresie obsługi Salesforce, będziesz mógł liczyć na liczne oferty od pracodawców. Pomożemy wykorzystać zapotrzebowanie na Twoją wiedzę w zakresie zarządzania relacjami z klientem. Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu, światowej klasy sieci kontaktów oraz relacjom z tysiącami pracodawców, możemy znaleźć stanowisko, które będzie idealne dla Ciebie.

Niezależnie od tego, czy chcesz pomóc start-upowi zostać tzw. „jednorożcem”, czy pragniesz zmieniać środowisko w międzynarodowej organizacji – my Ci w tym pomożemy.

Znajdź swoją następną rolę

Czego naprawdę oczekujesz od swojej nowej pracy z platformą Salesforce? Zrozumienie Twoich pasji i ambicji, możemy połączyć z naszą dogłębną znajomością Salesforce. Wiemy, co sprawia, że ekosystem działa – cały nasz zespół jest na dobrej drodze do uzyskania statusu Trailhead Rangers i jesteśmy zaufanym partnerem w rekrutacji na rzecz Salesforce.

Nie tylko daje nam to dostęp do ofert pracy, których nie znajdziesz nigdzie indziej, ale także jako pierwsi dowiadujemy się o nowych produktach w ekosystemie Salesforce i, co najważniejsze, wiemy jakie umiejętności będą pożądane.

Pomożemy Ci pielęgnować Twój talent, wesprzemy Twój rozwój i pokażemy nowe możliwości. Będziemy na każdym etapie Twojej kariery.

Sprawdź nasze oferty pracy Salesforce lub prześlij nam swoje CV.
Responsive Image

Odpowiedzi na pytania dotyczące Salesforce

Czy jest popyt na umiejętności związane z Salesforce?

Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz, czy masz duże doświadczenie i szukasz nowej pracy, przewidywany wzrost popularności platformy Salesforce otwiera przed Tobą wiele możliwości, a popyt na umiejętności związane z jej obsługą jest bardzo duży. Dlatego możesz się spodziewać, że zostaniesz dobrze wynagrodzony za swoją pracę.

Czy jako specjalista Salesforce lepiej szukać pracy stałej czy kontraktowej?

Ekosystem Salesorce nieustannie się zmienia, a innowacyjność jest jego motywem przewodnim. W ostatnich latach Salesforce poszerzał swoją ofertę dzięki szeregowi ulepszeń – Lightning Web Component, sztucznej inteligencji (AI) czy też Einstein Analytics.

Praca w tak innowacyjnym ekosystemie jest satysfakcjonująca, choć dla profesjonalistów oznacza konieczność ciągłego podnoszenia kwalifikacji. Właśnie dlatego angażowanie się w różne projekty jako kontraktor może zapewnić zdobycie cennych i różnorodnych umiejętności, dzięki czemu będziesz wyprzedzać konkurencję.

Rozważ dobrze swoje możliwości. Stała praca zapewnia korzyści takie jak płatne urlopy, stabilność, stały nakład pracy i doskonalenie wiedzy z określonej technologii.

Obsługa platformy Salesforce może być szczególnie opłacalna w niszowych obszarach, w których trudniej jest zdobyć doświadczenie i umiejętności. Wybór należy do Ciebie – dostępnych jest wiele ofert, zarówno pracy stałej, jak i kontraktowej.

Jakie umiejętności są potrzebne w pracy z platformą Salesforce?

Każdy produkt Salesforce wymaga udziału specjalistów o różnych umiejętnościach. W przypadku Sales Cloud stanowiącej część ekosystemu Salesforce wymagani są eksperci zaznajomieni z operacjami i wskaźnikami sprzedaży, do obsługi Salesforce Marketing Cloud potrzebni są eksperci od automatyzacji i marketingu cyfrowego, a Salesforce Platform wymaga znajomości tworzenia aplikacji.

Umiejętności związane z obsługą i analizą danych oraz doświadczenie w zakresie zarządzania relacjami z klientem są również przydatne w każdym z powyższych przypadków.

Czy posiadanie odznak Trailhead i certyfikatów Salesforce ma znaczenie?

Doświadczenie jest zawsze wysoko cenione, ale osoby, które szukają pracy na stanowisku Administratora Systemu Salesforce lub myślą o podniesieniu swoich umiejętności, powinny zacząć od uzyskania odznaki Trailhead.

Od strony formalnej certyfikaty Salesforce są powszechnie uznawane przez pracodawców w przypadku wszystkich stanowisk związanych z obsługą ekosystemu Salesforce, natomiast Hays zapewnia wiele sponsorowanych możliwości szkoleniowych.

Chciałbyś poznać więcej szczegółów? Skontaktuj się z nami.

Jakie trendy są obecnie obserwowane w systemie Salesforce?

Zwiększona komunikacja cyfrowa w ciągu ostatniego roku wiąże się z potrzebą bardziej zsynchronizowanej współpracy zdalnej. W nadchodzącym roku dostrzeżesz wiele sposobów na jej wdrożenie w ramach Salesforce, począwszy od integracji z narzędziem komunikacyjnym Slack.

Oczekuje się również, że narzędzie wykorzystujące sztuczną inteligencję o nazwie Einstein przejdzie znaczącą ewolucję, jeśli chodzi o sposób, w jaki może pomóc organizacjom w podejmowaniu decyzji biznesowych. To pierwsze zastosowanie sztucznej inteligencji w zarządzaniu relacjami z klientem, które można bezproblemowo zintegrować z platformą Salesforce, stworzone w celu dostarczania prognoz marketingowych, pomysłów oraz obserwacji.

Lepsze zrozumienie zachowań klientów będzie możliwe dzięki udoskonaleniu platformy Salesforce Customer 360, która umożliwia organizacjom łączenie danych sprzedażowych, marketingowych, usługowych i informatycznych na jednej zintegrowanej platformie zarządzania relacjami z klientem.

Co zrobić, aby zwiększyć swoje zarobki na stanowiskach związanych z Salesforce?

Zdobywanie certyfikatów zdecydowanie prowadzi do rozwoju, lepszego wynagrodzenia i wiarygodności. Internetowe programy szkoleniowe Salesforce są najwyższej klasy i zapewniają możliwość samodzielnej nauki.

W celu zdobycia dodatkowego doświadczenia możesz rozważyć skontaktowanie się z lokalnymi organizacjami non-profit lub organizacjami charytatywnymi, aby wykorzystać swoje umiejętności w ramach wolontariatu – to świetnie wygląda w CV. 

Zrozumienie konkretnej branży i produktów, które dobrze się z nią integrują, jest nieocenione, podobnie jak wiedza na temat nowszych produktów Salesforce, takich jak Einstein Analytics, z którymi mniej osób mogło mieć okazję dobrze się zapoznać.