ROZWIJAJ FIRMĘ
Z WYKORZYSTANIEM
POTENCJAŁU
SALESFORCE

By osiągnąć sukces organizacje, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, dbają o kontakty ze swymi klientami, inwestując w najlepsze systemy CRM. Jest to powód, dla którego wzrosło zapotrzebowanie na ekspertów Salesforce. Systemu łatwego w obsłudze, dostarczającego istotnych analiz rynku i oferującego rozwiązania chmurowe.

Pełne wykorzystanie jego możliwości jest możliwe tylko ze wsparciem utalentowanego zespołu Salesforce - programistów, architektów i analityków biznesowych.

Znajdziemy ekspertów idealnie dopasowanych do potrzeb organizacji

Jako Partner Salesforce Talent Alliance i Registered Consulting Partner, możemy skontaktować Państwa z talentami w obszarach, w których poszukują Państwo członków do swoich zespołów.

Wszyscy nasi eksperci rekrutacyjni realizują program Trailhead Rangers, a niektórzy z nich przystępują do formalnej certyfikacji Salesforce, wobec czego możemy najlepiej doradzić Państwu w kwestii doboru pracowników, którzy zrealizują Państwa projekty.

Jeśli planują Państwo wzmocnić swój zespół Salesforce, prosimy o pozostawienie danych kontaktowych - skontaktujemy się z Państwem.
Responsive Image
 
 
  •  

Niniejszym oświadczam, że przeczytałem/am i akceptuję Regulamin. Wypełniając powyższy formularz, poświadczam, że przeczytałem/am i zrozumiałem/am zapisy Polityki Prywatności.

Responsive Image
 Dbanie o relacje i długotrwałe zaangażowanie klientów jest kluczowe dla utrzymania konkurencyjności Państwa organizacji. Salesforce jest wiodącą platformą CRM, która to umożliwia. Niemniej zapotrzebowanie na specjalistów jest wysokie, a liczba odpowiednich kandydatów ograniczona.

Wraz z rozwojem Salesforce, odpowiedni kandydaci powinni posiadać unikalne umiejętności, tak aby w odpowiedni sposób udzielić wsparcia we wdrożeniu, rozwoju i aktualizacji narzędzia.
Arkadiusz Wargin
IT Contracting Director

Ważne pytania dotyczące Salesforce

Czy konkurencja w pozyskiwaniu talentów Salesforce jest duża?

Skala wzrostu inwestycji w Salesforce jest coraz większa - a konkurencja w pozyskiwaniu ekspertów o odpowiednich kompetencjach jest duża.
 
W szczególności, że każdy produkt Salesforce wymaga obsługi przez eksperta o doświadczeniu w innym obszarze.
 
Salesforce Sales Cloud przykładowo wymaga obsługi przez specjalistów znających się na wskaźnikach operacyjnych i sprzedażowych, Salesforce Marketing Cloud - ekspertów w obszarze automatyzacji i marketingu cyfrowego, a Salesforce Platform - budowy aplikacji.
 
I choć każda z tych platform wymaga umiejętności w zakresie analizy danych oraz doświadczenia CRM, niszowy charakter każdego produktu zwiększa dodatkowo poziom konkurencji.

Czym kierować się w ocenie talentów, by zatrudnić właściwą osobę?

Eksperci Salesforce zwykle posiadają certyfikaty Salesforce potwierdzające ich specjalistyczną wiedzę. W przypadku ich braku możemy pomóc stworzyć i przeprowadzić testy kompetencji w zakresie Salesforce.

Czy warto zatrudnić osobę o mniejszym doświadczeniu, a następnie przeszkolić ją w zakresie Salesforce?

Na rynku wciąż brakuje ekspertów Salesforce, więc można rozważyć zatrudnienie osób z mniejszym doświadczeniem, by następnie przeszkolić je w zakresie właściwego produktu.
 
W takim przypadku, specjaliści ds. technologii posiadający podstawowe zrozumienie zarządzania danych i systemów CRM, którzy chcą się uczyć i potrafią adaptować do nowych sytuacji, posiadają dobre umiejętności w zakresie komunikacji i świetnie rozwiązują problemy mogą stać się doskonałymi specjalistami Salesforce.

Jak zbudować własny zespół Salesforce?

Salesforce Trailhead ma określoną hierarchię kwalifikacji, która zapewnia stopniowy rozwój ekspertów Salesforce. Poziomy te to między innymi: Certified Salesforce Administrator, Certified Salesforce Developer, Certified Salesforce Advanced Administrator, Certified Salesforce Sales Cloud Consultant, Certified Salesforce Service Cloud Consultant, Certified Technical Architect.

Czym kierować się przy wyborze specjalisty do realizacji projektów Salesforce w danej organizacji?

Salesforce jest platformą, w której wykorzystywane są różne role, np. Administrator, Developer, Consultant, Marketer czy Architect. W ramach tych ról możemy rozróżnić osoby początkujące, zaawansowane i na poziomie ekspertów.
 
  • Ogniwem łączącym wymagania biznesowe z właściwym rozwiązaniem Salesforce są specjaliści Salesforce Administrators, których zadaniem jest wspieranie wdrożenia Salesforce w organizacji, przygotowywanie raportów, pulpitu nawigacyjnego i zapewnienie szkolenia dla użytkowników.
  • Salesforce Developers opracowują kody stosowane na platformie Salesforce - są ekspertami API.
  • Salesforce Consultants zajmują się rozwiązywaniem złożonych wyzwań biznesowych poprzez wprowadzenie ulepszeń, dostarczanie innowacyjnych rozwiązań w ramach Salesforce.
  • Salesforce Marketers gromadzą informacje dotyczące rynku i klientów poprzez chmurę Salesforce Marketing Could.
  • Salesforce Architects zapewniają sprawne działanie ekosystemu i zintegrowanie Salesforce z działalnością biznesową organizacji.
Dedykowany konsultant Hays pomoże ustalić, którego specjalisty potrzebuje Państwa organizacja w oparciu o dotychczas wykorzystywane systemy, prowadzone projekty i cele.