OBSŁUGA KLIENTA NA
PIERWSZYM MIEJSCU

Jako ekspert ds. zarządzania relacjami z klientem rozumiesz, czego naprawdę oczekuje i wykorzystujesz swoją wiedzę, aby zwiększyć jego cyfrowe zaangażowanie, zyskać lojalność i utrzymać dobre wyniki sprzedaży.
 
Mając na wyciągnięcie ręki więcej innowacji i danych związanych z zarządzaniem relacjami z klientem niż kiedykolwiek wcześniej, możesz wykorzystać ten znakomity czas, aby rozwijać swoją karierę.

Znajdź swoją następną rolę

Być może chcesz współpracować z uznanym zespołem specjalistów Salesforce, aby zoptymalizować zaangażowanie w obsługę klientów przy użyciu najnowszych technologii związanych z zarządzaniem relacjami z klientem. A może wolisz przejąć inicjatywę w sektorze MŚP, tworząc swój pierwszy, nowoczesny system CRM, aby umożliwić tym organizacjom zdeklasowanie swojej konkurencji.

Mamy kontakty, dzięki którym uzyskasz dostęp do najlepszych pracodawców i najatrakcyjniejszych ofert pracy – także tych niedostępnych nigdzie indziej – co pomoże Ci w zdobyciu kolejnego stanowiska.

Sprawdź nasze najnowsze oferty dla specjalistów ds. zarządzania relacjami z klientem lub prześlij nam swoje CV.

Najnowsze oferty pracy dla specjalistów ds. zarządzania relacjami z klientem

System Administrator ( ERP P2C)
Warszawa
ERP Solution Architect
Polska
SAP ABAP Workflow Consultant
Polska
Sprawdź

Odpowiedzi na pytania dotyczące zarządzania relacjami z klientem

Co nowego słychać w dziedzinie zarządzania relacjami z klientem?

Z pewnością jest to pracowity czas w świecie zarządzania relacjami z klientem, a pandemia COVID-19 była motorem wielu zmian. Rozwój CRM oraz większa liczba funkcjonalności kompatybilnych z urządzeniami mobilnymi umożliwiły szerszy dostęp do zasobów zarządzania relacjami z klientem niezależnie od ich lokalizacji.
 
Integracja sztucznej inteligencji z systemami zarządzania relacjami z klientem również postępuje szybko, zapewniając organizacjom cenny wgląd w zachowanie ich konsumentów w czasie rzeczywistym. Mowa tu między innymi o chatbotach, przetwarzaniu języka naturalnego i Salesforce Einstein.
 
Dalsza integracja systemów zarządzania relacjami z klientem z platformami społecznościowymi również poprawia doświadczenia klientów i pozwala organizacjom budować silniejsze relacje z konsumentami operującymi w trybie online.

Jakich umiejętności technicznych pracodawcy oczekują od specjalistów ds. zarządzania relacjami z klientem?

Pracodawcy poszukują profesjonalistów z doświadczeniem w nowszych technologiach, takich jak analityka predykcyjna i zrobotyzowana automatyzacja procesów. W szczególności integracja sztucznej inteligencji z systemami CRM rozwija się na dużą skalę, co tworzy wiele możliwości dla osób zaznajomionych z automatyzacją, narzędziami konwersacyjnymi (takimi jak chatboty) i analityką predykcyjną.
 
Wiedza specjalistyczna w zakresie wdrożeń związanych z chmurą jest również bardzo pożądana we wszystkich organizacjach każdej wielkości.

Na jakich umiejętnościach specjalistów ds. zarządzania relacjami z klientem zależy pracodawcom?

Praca na stanowisku związanym z zarządzaniem relacjami z klientem oznacza, że ​​będziesz rozmawiać z wieloma interesariuszami biznesowymi, z których niektórzy będą mieli dużą wiedzę na temat systemu zarządzania relacjami z klientem, z którego korzystasz, a inni nie.

Oznacza to, że będziesz potrzebować umiejętności komunikacyjnych, a w szczególności zdolności przetłumaczenia danych dostarczanych przez system zarządzania relacjami z klientem na coś znaczącego i angażującego odbiorców nietechnicznych.

Mowa tu również o zdolności przekonywania interesariuszy do dalszych inwestycji w technologie zarządzania relacjami z klientem, w tym nowsze technologie, takie jak sztuczna inteligencja, analizy predyktywne i zrobotyzowana automatyzacja procesów.

Czy w branży zarządzania relacjami z klientem powinienem szukać pracy stałej czy kontraktowej?

Jest wiele kwestii do rozważenia przed podjęciem decyzji o pracy stałej lub kontraktowej. Praca kontraktowa w branży zarządzania relacjami z klientem może zaoferować Ci większe zaangażowanie i lepszą adaptację w różnych branżach i typach organizacji, a także aktualizację umiejętności i zdobycie szeregu bezcennych doświadczeń.

Z drugiej strony, stała praca pozwoli Ci wywierać długotrwały wpływ na organizację w ramach pracy nad różnymi kampaniami i doskonalić sposób, w jaki CRM może wspierać i ulepszać działalność organizacji.

Zyskasz również stabilność i korzyści związane ze stałą pracą, które często obejmują szkolenia i możliwości rozwoju, niezbędne do dalszego doskonalenia swoich umiejętności. Niezależnie od tego, co wybierzesz, dostępnych jest wiele ofert pracy, a my pomożemy Ci wybrać najlepszą z nich.